Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuw hebbedingetje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuw hebbedingetje

    vorige week een nieuw gsm gkocht, na lang vergelijken dan toch gekozen voor de Sony Ericsson K750i, een bijoux van een gsm met alles erop en eraan FM stereo radio met RDS, mp3 speler en...een 2Megapixel camera, met autofocus, voor een telefoon, betrekkelijk goede foto's, (mogelijkheid om witbalans wat bij te regelen, 2 led flash (redelijk fel), of om continu te branden als hulplicht, avondmodus, close up functie, zelftimer, effecten toevoegen (zw/w; negatief,sepia, solarize) ....(en ja ik weet het ze missen misschien wat scherpte of iets anders, maar zoals ik zei 't is een telefooncamera hé) maar toch altijd handig als er iets gebeurt langs de weg, ongeval of zo)

    wat voorbeeldjes op de site in map Sony Ericsson K750i


    greetz
    Last edited by Henk_01; 18 juli 2005, 10:19.
    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

  • #2
    Re: nieuw hebbedingetje

    Ik vind inderdaad ook dat je er verdraaid goei dingen mee kan nemen voor een telefooncamera te zijn...

    Ik heb eindelijk wat ik nodig heb : een camera waar ik ook mee kan bellen (bellen isondergeschikt, want gebeurd minder dan fotootjes nemen.
    (ik word dus zelden gebeld
    http://www.tenderfeelings.be

    Comment


    • #3
      Re: nieuw hebbedingetje

      Oorspronkelijk geplaatst door Topanga
      Ik vind inderdaad ook dat je er verdraaid goei dingen mee kan nemen voor een telefooncamera te zijn...

      Ik heb eindelijk wat ik nodig heb : een camera waar ik ook mee kan bellen (bellen isondergeschikt, want gebeurd minder dan fotootjes nemen.
      (ik word dus zelden gebeld
      Wanneer gaan ze eens een gsm in een DSLR inbouwen ? Ik ben dus nog één van de Belgen die zonder gsm rondloopt, als ze mij nodig hebben moeten ze maar proberen om mij te bereiken wanneer ik thuis ben (of een mailtje sturen).
      (Mijn verlof is pas begonnen, en het bedrijf is 1 week gesloten. Dan ben ik nog gerust, maar die twee volgende weken zal ik overdag de telefoon gewoon laten bellen, want ik ben er bijna zeker van dat ze mij weer nodig hebben. )

      Tegenwoordig hoor je altijd en overal wel een telefoon, deze voormiddag was ik aan het wandelen op de Kievitsheide, en daar hoorde ik alweer zo'n ding. Die vrouw heeft daar zeker tien minuten staan bellen terwijl ik vlak in de buurt moeite aan het doen was om vlinders te fotograferen. Even rustig wandelen in de natuur wordt al heel moeilijk .


      Maar die voorbeeldfoto's zien er eigenlijk nog niet zo slecht uit. Ik denk dat ze beter zijn dan die van mijn eerste digitaaltje (HP 315).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: nieuw hebbedingetje

        Ziet er inderdaad niet slecht uit......
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Re: nieuw hebbedingetje

          Ik moet zeggen dat ik (aangenaam) verrast ben door de kwaliteit van de pics
          Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

          Comment


          • #6
            Re: nieuw hebbedingetje

            Even terug naar boven...
            Een kennis van mij denkt erover deze gsm te kopen...Hebt U er al een foto van afgedrukt? Hoe is de kwaliteit ervan? (Ik weet het, het zijn geen cameras maar zijn de afgedrukte foto's acceptabel?)
            Bedankt!

            Comment


            • #7
              Re: nieuw hebbedingetje

              ik vind dat dit toestelletje bangelijk goeie foto's maakt......MAAR..... vergeet niet dat ook de fotograaf hier wat in de pap te brokken heeft he.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: nieuw hebbedingetje

                Inderdaad, ongelooflijk welke scherpe foto's je met die gsm kan maken. Wat ik vroeger gezien heb van zo een camera-gsm was ronduit triestig, maar dit is echt heel goed.
                groetjes - always look at the bright side of life
                ManManMan

                Comment

                Working...
                X