Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ten For Soul

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ten For Soul

    Na zeven jaar komt Ten For Soul nog eens terug bij elkaar voor een reunietour. Daarbij zijn ze vorige donderdag ook in Rijkevorsel geweest. Als je van soulmuziek houdt, en ze komen ergens bij jou in de buurt, probeer er dan bij te zijn want dan mag je dat optreden zeker niet missen

    Hier zijn nog een paar foto's, maar de muziek was véél beter dan mijn foto's (maar de muziek kan ik hier niet laten horen, dus moet je het hier maar mee doen ).

    iso 800 ; 1/100sec ; f4 ; Sigma 150mm f2,8 macro


    iso 800 ; 1/60sec ; f4 ; Sigma 150mm f2,8 macro


    iso 1600 ; 1/125sec ; f4 ; Sigma 70-200 f2,8 @ 135mm
    (Bij geen enkele foto is er Neatimage of een ander programma gebruikt om de ruis te verwijderen.)

    De EXIF heb ik erbij gezet omdat ergens in een topic gevraagd werd hoe de Sigma f2,8 Macro zich gedraagt bij gewone foto's. Die zijn dus heel erg scherp .
    Maar de 70-200 is veel handiger omdat je daarmee gemakkelijker op de juiste plaats kan inzoomen wanneer dat nodig is (en die lens is ook heel scherp ).
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Ten For Soul

    prima reeks , waar zou neat image voor nodig geweest zijn ?

    Comment


    • #3
      Re: Ten For Soul

      Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
      waar zou neat image voor nodig geweest zijn ?
      Bij de eerste concertfoto's die ik hier gepost had, waren er wel een paar bewerkte bij, maar zonder die bewerking vind ik die zelf ook beter .
      Die laatste is op iso 1600 gemaakt, en die heb ik geprint op A4, en op die afdruk is geen ruis te zien .
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Ten For Soul

        Mooie beelden in moeilijke omstandigheden genomen met een uitstekend resultaat
        mvg,
        Ludo V.

        Comment


        • #5
          Re: Ten For Soul

          De eerste foto is de beste, niet omwille van de originaliteit wel gewoon sec goed, de andere 2 zijn echt niet goed, te veel gecropt. Bij 2 had de gitaar er nog volledig op kunnen staan en ook iets uitzomen om zijn linkerhand nog te zien en bij 3 oet ie een toffe beweging maar zien we niet dewelke wat ook erg jammer is. Maar de fun en de muziek zouden wel veel goedgemaakt hebben.

          Comment

          Working...
          X