Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reproductierechten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reproductierechten

    Hallo,

    Ik ben gevraagd om de coverfoto van een roman te leveren. Weet iemand waar ik info kan vinden omtrent reproductierechten ?

    Thx !

  • #2
    Re: Reproductierechten

    Oorspronkelijk geplaatst door Jossie_2k
    Hallo,

    Ik ben gevraagd om de coverfoto van een roman te leveren. Weet iemand waar ik info kan vinden omtrent reproductierechten ?

    Thx !
    Op deze site kan je zeker alle info vinden (staat trouwens op de links-pagina van BD)

    Comment


    • #3
      Re: Reproductierechten

      Inderdaad, die link was ik eerder vandaag zelfs al gevolgd. Maar alvorens je inzage krijgt in hun basistarieven, moet je wél eerst lidgeld betalen , en voor deze eerder occasionele gelegendheid ...

      Comment


      • #4
        Re: Reproductierechten

        Het lidgeld is eenmalig en dan ben je voor altijd lid.
        En is dat lidgeld niet te verwaarlozen met wat je kan verdienen met een foto op een roman?
        In ruil verdedigen ze je belangen. Lijkt me wijs je hierbij aan te sluiten , mochten er later eens problemen opduiken. SOFAM is iets voor fotografen zoals SABAM er voor muzikanten en artiesten is.
        Maar aan jou de keuze uiteraard.
        No money , no honey

        Canon EOS 20D - EFS 18 - 55 mm / ES 90 - 300 mm / Sigma EX ASP 24 - 70 mm 2.8 / Canon 50 mm 1.8 / Tamron SP 90 Macro

        Comment


        • #5
          Re: Reproductierechten

          Gewoon naar de Sofam gaan, heeft me ook al vaak geholpen en geven heel goed juridisch advies over allerlei zaken en in het meegeleverde boekje over tarieven, staat alles over mogelijke vraagprijzen,

          Comment


          • #6
            Re: Reproductierechten

            Daar jullie blijkbaar boffen op Sofam, heb ik ze alvast maar een informatief mailtje gestuurd. We moeten ergens beginnen, hé ?

            Comment

            Working...
            X