Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Auto-tuning

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Auto-tuning

    Deze morgen heb ik een fotoreportage gemaakt over auto-tuning te Nieuwpoort.

    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Auto-tuning

    Auto-tuning is niet direct mijn ding. Dit interieur vind ik zelf heel erg druk.
    Maar met je foto heb je die realiteit mooi weergegeven.
    Dus verdient ze een
    Meer foto's op mijn website

    Comment


    • #3
      Re: Auto-tuning

      Auto-tuning is ook niet mijn ding hoor.Maar het bied je wel eens wat anders op fotografisch gebied. En is weer een andere manier om je onderwerp t benaderen. Is niet eenvoudig hoor. Die mannen poetsen hun wagen erg op. Dus reflectie is iets waar je hier dan erg fel rekening moet mee houden
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Auto-tuning

        Het is een schoon shot
        en idd ik volg spooky als de zon echt schijnt dan krijg je veel problemen met reflecties heb er al eens mee te maken gehad. Een poral filter helpt maar tog nog heb je soms reflecties die je helemaal niet aanstaan.
        D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

        Comment


        • #5
          Re: Auto-tuning

          Met zo'n toerenteller geraakt je vlug over je toeren.

          De foto geeft wel duidelijk weer waarover het gaat. En hoe "ingewikkeld" en druk het ook is, de compo is evenwichtig.
          Die auto daarentegen........ pfwwww.
          Zou dit ooit een Mercedes geweest zijn ?

          Groetjes
          Skitch
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment

          Working...
          X