Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoofdstudie Afghaanse Windhond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoofdstudie Afghaanse Windhond

    Graag jullie mening over deze foto. Deze foto is wel gecropt en de leiband is weggewerkt. Foto is genomen op een hondeshow en de lucht was tamelijk grijs.

    Canon EOS10D met lens Sigma 28-105 op 105, ISO 100, AV 4,5 en 1/180 (automatische instellingen).

    Hartelijk dank voor alle suggesties die tot betere foto's/bewerking kunnen bijdragen. Het is niet altijd makkelijk om op een hondeshow het onderwerp goed in beeld te nemen.

    PS : er is een groene schijn op de onderlip van de hond. Dit zou wit moeten zijn. Iemand enig idee hoe dit komt ? Het is me al vaker opgevallen dat dit probleem zich voordoet.

    Groetjes

    Mieke

  • #2
    Re: hoofdstudie Afghaanse Windhond

    Mooi portret Shana. Vooral de uitstraling, de rustige blik, van de hond is zo mooi.

    Dat groenige is, denk ik, de reflectie van het groene gras op dat wit stukje vacht.

    Groetjes
    Skitch.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: hoofdstudie Afghaanse Windhond

      Shana,

      We hadden thuis vroeger zo eentje...
      Had een speciale naam (stamboom) : "Cami Ben Bellino".
      Heel speels buiten en binnen zo kalm en braaf, niet voor te stellen
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: hoofdstudie Afghaanse Windhond

        voor mij een prachtige bewerking en foto groter zou nat. beter te beoordelen zijn

        Comment


        • #5
          Re: hoofdstudie Afghaanse Windhond

          Bedankt voor de leuk reacties. De originele bewerking is op A3 afgedrukt en hangt nu in de living van de trotse eigenaar. Ik hou van de oosterse en mysterieuze blik van deze honden en een zacht briesje geven net dat ietsje extra aan de vacht.

          Groetjes

          Mieke

          Comment

          Working...
          X