Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Komst van een nieuwe bewoner

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Komst van een nieuwe bewoner

    Vooral de laatste tijd veel verloop van bewoners, hier in de flat. Zeker in eén geval zal dat nog lang (zo niet blijvend) doorwerken. Hoe dan ook betekent het vaak ook weer de komst van nieuwe huisdieren. De meesten daarvan trekken door mijn tuin. Zoals deze, die zich vandaag even kwam voorstellen:





    Last edited by andrez; 15 juli 2005, 16:12.

  • #2
    Re: Komst van een nieuwe bewoner

    mooie poes maar er is iets mis gegaan met het USM ( teveel ? ) of verkeerde compressie ? , dat zie je duidelijk aan de onderbroken snorharen van de poes.

    Comment


    • #3
      Re: Komst van een nieuwe bewoner

      de tweede opname, vind ik de mooiste, bij de derde jammer van de scherpte, want het is wel de leukste pose.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Komst van een nieuwe bewoner

        Zoiets is mij al eens eerder opgevallen, v.d. bulcke. Heb de foto's zonet met een andere converter aangepast en toen was het minder het geval. Alleen heb ik gek genoeg na ietwat bewerken in PS dan weer sneller teveel kb's (dus kan ik de foto's alleen maar klein plaatsen, of onbewerkt).

        Die beweging in de derde kan ook door het thermopane raam komen, Bouke. Maar ik vond 'm te leuk om daarom niet te plaatsen.

        Eigenlijk vond ik dit misschien wel de leukste, maar fototechnisch natuurlijk niet. Hij stond bij mij voor de deur en ik schoof voorzichtig de vitrage aan de kant.

        Comment


        • #5
          Re: Komst van een nieuwe bewoner

          De eerste foto heb ik opnieuw geconverteerd, maar dit keer daarna niet bewerkt:

          Comment

          Working...
          X