Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testen Site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Testen Site

    Op dit ogenblik werk ik aan een nieuwe versie van mijn site. Op zich is dat weinig wereldschokkend want ik gebruik hiervoor het welbekende Coppermine.
    Nu draait deze eerste testversie op een pc thuis en is bereikbaar via het adres arafat.zapto.org Voor de geïnteresseerden, ze kunnen meer info bij me krijgen over hoe je een website thuis "open" zet voor de wereld.
    Op deze site staan op dit ogenblik slechts 7 foto's. Toch zou ik graag willen dat je eens naar arafat.zapto.org surft en als je er zin in hebt kan je vandaag een ecard sturen naar wie je maar wil.
    De bedoeling van deze oproep is niet omdat ik een beoordeling van de foto's of de site wens, dat komt later, maar eerder op wat trafiek te genereren. En zij die zich geroepen voelen mogen wat spelen met de site.
    Specifieke opmerkingen zijn altijd welkom.

  • #2
    Re: Testen Site

    Die E-card werkt niet. De E-mail die je krijgt staat vol met verwijzingen naar http://ariel/...

    En daar lijkt niets te staan.
    Tot sluitertijd, Dirk

    Comment


    • #3
      Re: Testen Site

      Inderdaad e-card probleem...

      Wanneer je commentaar toevoegt, blijft hij hangen, terwijl de pagina zou moeten refreshen. De commentaar wordt wel opgenomen.

      Ook de paypal werkt niet: er wordt geen kwantiteit ingevoerd.

      Als je op foto info klikt:

      File information
      Filename: NIK2005_0307-18.jpg
      Album name: stephanpot / Insects
      Rating (1 votes):
      File Size: 59 KB
      Dimensions: 675 x 500 pixels
      Displayed: 7 times
      URL: http://ariel/displayimage.php?pos=-3
      Favorites: Add to Favorites


      Zoals eerder aangegeven: die URL klopt niet echt, daar zit het fout.
      Last edited by vicberger; 15 juli 2005, 19:43.
      Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

      Comment


      • #4
        Re: Testen Site

        Ok thanks beiden... Dat is nog iets wat ik verder moet uitzoeken, is inderdaad iets dat ik over het oog heb gezien, de url van displayimage mag niet ariel zijn maar arafat.zapto.org...
        paypal, klopt, daar zit ik ook nog met wat zorgen!

        Vicberger, die kevertjes zijn mijn lievelingsmodellen, heb twee jaar geleden nog een mooie prijs gewonnen met een soortgelijke foto, namelijk photoshop CS!

        Bedankt, de testsite gaat terug off-line en weet nu waar ik verder naar moet zoeken.
        Nogmaals bedankt aan allen die de moeite genomen hebben!
        Stephan

        Comment

        Working...
        X