Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een gehakkelde Aurelia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een gehakkelde Aurelia

    Met gevaar voor mijn eigen leven heb ik deze foto's gemaakt

    We zaten s'avonds bij vrienden wat te drinken toen ik wat zag fladderen , een vlinder! Ik ben al een paar keer naar de botanische en heemtuin geweest in de hoop om wat foto's van vlinders te kunnen nemen. Ik heb wel wat zien fladderen maar geeneen die rustig ergens op een bloempje ging zitten. En deze vlinder in de tuin van onze vrienden ging wat hoger in een boom uitgebreid van de avondzon zitten genieten. Ik had mijn camera bij me en besloot om te kijken of het me zou lukken met inzoomen om een foto te maken. Er werd aangeboden om een trapje te halen en daar stond ik dan helemaal bovenaan op een trapje foto's te maken met bezorgde vrienden die toekeken. Ik had sterk in moeten zoomen om deze foto's te kunnen maken.

    Er werd een boek bijgehaald en zo wisten we dat het een gehakkelde Aurelia was.







    Roosje
    Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
    Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

  • #2
    Re: Een gehakkelde Aurelia

    mooie reeks vooral nr 1 & 3

    Comment


    • #3
      Re: Een gehakkelde Aurelia

      Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste, vooral door 'de pose' van het beestje.
      Trouwens een erg mooi vlindertje
      De tweede vind ik niet zo goed, omdat de je de vleugels bijna niet kan zien, en die zijn toch altijd het indrukwekkendste.
      De derde is ook goed, omdat je het lijfje daar duidelijk op ziet, maar toch:
      Go number One!!!!!

      Groetjes Dorien

      Keep up the good work
      Met mijn HP Photosmart R607 in de hand, trek ik foto's van dieren in het hele land!

      Comment

      Working...
      X