Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een Badge voorzien van je nickname...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een Badge voorzien van je nickname...

    Zou dat niet tof zijn om de badge te voorzien van de nickname? Dan zie je bij een BD dag onmiddellijk al de gezichten die bij die namen passen. Lijkt me leuk maar wel moeilijk uitvoerbaar. Suggesties?
    Gr
    Cupi
    Lot to learn... Much to gain

  • #2
    ik denk dat de BD-crew een suggestie heeft:

    'doe maar.'

    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

    Comment


    • #3
      Originally posted by tom314
      ik denk dat de BD-crew een suggestie heeft:
      'doe maar.'

      Tiens, ik dacht eerder aan 'laat maar'
      Jan
      www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

      Comment


      • #4
        Wel, ik moet zeggen dat ik dat nog zo geen slecht gedacht vind. Zo best wel grappig zijn bij een bijeenkomst.

        Nicodemus
        "Een foto bekijken is als wijn proeven. Het is de proever die beslist of hij goed is."

        Comment


        • #5
          Ha nee hé! Ik heb juist ongeveer een "uur" zitten te naaien om mijn badge stevig erop te krijgen en nu weer eraf zeker........
          Drah
          Turn beauty inside out!

          Canon Stuff

          http://users.telenet.be/Drah/

          Comment


          • #6
            om een badge met individueel gedeelte prijstechnisch haalbaar te maken, moet er gebruik gemaakt worden van een digitaal drukproces .. de enige mogelijkheid die ik zie is een badge met kunsthars:

            je hebt een ondergrond als van een zelfklever (eventueel met een rubberen ondergrond), daarop wordt digitaal gedrukt .. daarna wordt hierop een druppel hars gedropt die zelf uitdijnt tot aan de randen zodat je een soepele plastiek-achtige badge hebt. De vorm van deze badge kan op maat zijn ..

            minimaal 1000 stuks (China) om een goede prijs te krijgen .. ik vrees alleen dat aangezien we het variabel deel van de opdruk van de 1000 badges reeds bij de bestelling moeten hebben, we geen "stock" kunnen aanleggen .. en dat de 1000 stuks in een keer moeten besteld worden ..

            in Frankrijk ken ik een andere leverancier waar kleinere oplagen mogelijk zijn .. maar ik weet niet of voor hoeveelheden van minder dan 1000 stuks een aparte persvorm gemaakt wordt om een eigen vorm te maken. (de vorm van het papier moet gecut zijn voor de harsdruppel gedropt wordt)

            Als je kan leven met een badge in "standaard vorm" met een BD-layout met daarin in een kleur een naam is het mogelijk .. tenminste als iemand zich geroepen voelt om de logistiek te regelen ..

            ik heb het al te druk om een BD dag van A tot Z mee te maken .. laat staan als het programma op 't laatste moment veranderd

            Comment

            Working...
            X