Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

    Op de Grote markt in Mechelen was er een optreden van Sabine Tiels, William Reven, Jenne Declair (zoon van) en Thomas Lauwers, zij brachten een hommage aan Louis Neefs.





    Daarna was er vuurwerk !!!



    Groeten,

    Bart
    Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
    www.bartvo.be

  • #2
    Re: 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

    Proper!

    Aan zee is dat dus bijna niet mogelijk om vuurwerk te fotograferen met gebouwen of iets dergelijks erbij, en dat geeft het toch net iets meer

    Comment


    • #3
      Re: 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

      Mooie opnamens
      en wat is de exif van nr.3 ???
      D70 + Sigma 17-70 Macro, SB-800, SB-28, sigma 70-200, sigma 180 macro, lowpro computrekker,2 x manfrotto 190pro + 229 kop, Gitzo RA4 en RN4 kop een eenigte paraplukes en nog veel rommel :)

      Comment


      • #4
        Re: 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

        Oorspronkelijk geplaatst door bokke
        en wat is de exif van nr.3 ???
        Effe spieken in de foto hé

        18mm - 2.5sec - f11 - manual mode with auto WB

        Comment


        • #5
          Re: 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

          Bedankt voor de reacties, en Tony Smet voor de exif gegevens
          Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
          www.bartvo.be

          Comment


          • #6
            Re: 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

            Ik mis telkens bij de optredens een stukje langs de onderkant en te veel lege ruimte langs de bovenkant.

            Voor de rest zijn ze wel ok, niet qua originaliteit maar wel qua techische okheid.

            Comment


            • #7
              Re: 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

              Ge moet echt ne keer tussen het publiek gaan staan met uwe cam ccf

              Comment


              • #8
                Re: 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

                prima reeks

                Comment


                • #9
                  Re: 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

                  Inderdaad, mooie reeks, ik neem aan dat alle foto's op statief gemaakt zijn.....aan de sluitertijden te zien? De derde zeker, en voor de eerste 2 ( 1/25 en 1/13 ) moet je al een zéééér vaste hand hebben denk ik...
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

                    Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                    Ge moet echt ne keer tussen het publiek gaan staan met uwe cam ccf
                    Pakt mij dan eens mee e zeg

                    Comment


                    • #11
                      Re: 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

                      Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                      Inderdaad, mooie reeks, ik neem aan dat alle foto's op statief gemaakt zijn.....aan de sluitertijden te zien? De derde zeker, en voor de eerste 2 ( 1/25 en 1/13 ) moet je al een zéééér vaste hand hebben denk ik...
                      Ik denk toch dat 1 & 2 uit de hand genomen zijn hoor, dat lukt niet elke keer maar mits de juiste technieken kan het wel

                      Comment


                      • #12
                        Re: 11 juli viering Mechelen, optreden + vuurwerk

                        Inderdaad, zoals Tony Smet zegt, de eerste twee zijn uit de hand genomen, en de derde vanop statief. ( er zijn er ook verschillende onscherpe bij natuurlijk )
                        Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
                        www.bartvo.be

                        Comment

                        Working...
                        X