Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie voor gothic foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie voor gothic foto's

    ik hoop dat dit bericht hier goed staat ergens anders vind ik niet om het te plaatsen anders moet de moderator het maar verplaatsen ,
    ik zoek een locatie omgeving Kortrijk Kuurne (W-VL) , vervallen kasteel ,gebouwen ,kapellen ,abbij ,graffitie muren t'is voor foto's van een gothic model voor zondag 17 juli
    Last edited by Eagle 901; 13 juli 2005, 15:08.

  • #2
    Re: Locatie voor gothic foto's

    Kerkhof van Bissegem, daar is er als het weer mee zit smorgens veel mist

    Vb:



    Of misschien die resten van een oud kerk aan het rond punt van Marke richting Kortrijk (naast het park van het Magdalena-zwembad en dicht bij het containerpark) ?
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

    Comment


    • #3
      Re: Locatie voor gothic foto's

      Oorspronkelijk geplaatst door Faan
      Kerkhof van Bissegem, daar is er als het weer mee zit smorgens veel mist

      Vb:



      Of misschien die resten van een oud kerk aan het rond punt van Marke richting Kortrijk (naast het park van het Magdalena-zwembad en dicht bij het containerpark) ?
      hmm, klinkt niet slecht. Kan je misschien zeggen welke straat ofzo dat is want ik vind nergens een kerk op de kaart.

      En kan je (smorgens) op dat vliegterrein in de buurt om fotos te nemen, of is alles afgesloten ?

      Alvzst bedankt

      Comment


      • #4
        Re: Locatie voor gothic foto's

        Hoi
        en die kerk marke is dat toegankelijk of komen er daar nog pilarebijters bidden , en kerkhof bisegem is dat verlaten ?en waar is dat juist dat ,als ik daar moest gaan niet op het verkeerde ben dat er daar nog rondlopen met bloemen in hun handen terwijl dat model daar aan een kruis hangt

        Comment


        • #5
          Re: Locatie voor gothic foto's

          Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
          hmm, klinkt niet slecht. Kan je misschien zeggen welke straat ofzo dat is want ik vind nergens een kerk op de kaart.

          En kan je (smorgens) op dat vliegterrein in de buurt om fotos te nemen, of is alles afgesloten ?

          Alvzst bedankt
          Vliegterrein is altijd afgesloten, maar de autobaan is tegelijk de taxibaan, dus mss kan je wel iets vinden...

          Het kerkhof van Bissegem ligt aan de Overzetweg richting Bissegem centrum.
          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
          Focaldesign

          Comment

          Working...
          X