Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gesheurde cd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gesheurde cd

    Een tweetal jaar terug had ik ongeveer 240 foto's in Bangkok getrokken en later ginds ergens op cd laten branden, bij het uitnemen van de cd brak die en is aan een kant doormidden ,is daar nog iets van te redden

  • #2
    Re: Gesheurde cd

    lees gescheurde

    Comment


    • #3
      Re: Gesheurde cd

      Een back-up is pas een back-up als je er twee van hebt... Ik ben bang dat dit niet te herstellen is of dat het je anders klauwen met geld gaat kosten.

      Groeten, Miriam

      Comment


      • #4
        Re: Gesheurde cd

        proberen en proberen te draaien, mij is het al eens gelukt een cd terug te laten spelen die doorgekrakt was in de straal...
        Canon eos 350D - 18-55mm - Canon Powershot G5 voor het gevaarlijker werk

        Comment


        • #5
          Re: Gesheurde cd

          zoals ik het nu begrijp, heeft de cd een enorme barst. Ik vrees dat dat om zeep is hoor. Hangt een beetje af hoe groot de schade reeds is.
          Pas wel op als je beschadigde cd's in je cd-speler wilt lezen: de kans bestaat erin dat die verder kapot gaat & in het slechtste geval afbrokkelt/verbrijzeld.
          Als dit gebeurt is het mogelijk dat de cd volledig openspat met als mogelijk gevolg: kapotte cd-speler en zelfs pc als er stukken op het moederbord terechtkomen.

          Ik zeg wel 'mogelijk'. Heb het al meegemaakt, en bij iemand op een LAN heb ik het ook eens gezien...
          Stijn Swinnen
          Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
          I am not a gear whore showing off my glass collection

          Comment

          Working...
          X