Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Mens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Mens



    De Mens

  • #2
    Re: De Mens

    jammer dat hij er niet helemaal opstaat.
    Was dat gisteren niet in Diksmuide?
    Groetjes DD
    Fronstages

    Comment


    • #3
      Re: De Mens

      Sluit mij aan bij DD, misschien ook wat ruis wegwerken, ik doe dit met noiceware, kan je op www.imagenomic.com gratis downloaden.
      MDB-VL
      Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

      Comment


      • #4
        Re: De Mens

        Ruis ??? Dit is een analoog bestand ingescand. Wel met een hooggevoelige fujifilm dus ruis, da kan nie se. Korrel heet dat ook nog in een ver verleden vandaar ook dat ie der nie helemaal opstaat omdat je, automatisch gedaan, beeld verliest.

        Comment


        • #5
          Re: De Mens

          Is wel POSITIEF bedoeld hoor!!!!
          Heb uw foto eens door noiseware gehaald met dit resultaat:

          [IMG][/IMG]
          MDB-VL
          Canon 350D - EF 28/80 - EF 75/300

          Comment


          • #6
            Re: De Mens

            dat weet ik wel zenne maar ik ken dat programma ook en dat heeft als nadeel dat dan de hoge lichten nog verder worden uitgelicht zodanig dat je dus een te snelle overgang krijgt tss licht en schaduwpartijen. Vandaar dat ik er niet zo een voorstander van ben.

            Comment


            • #7
              Re: De Mens

              Nee geef mij dan ook maar de originele zelle!
              De korrel stoort mij helemaal niet en het gaat zelfs heel goed bij deze warme kleurtinten!

              Maar ik begrijp je uitleg niet goed van dat beeldverlies door analoog ingescand materiaal ??

              Comment


              • #8
                Re: De Mens

                Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                Nee geef mij dan ook maar de originele zelle!
                De korrel stoort mij helemaal niet en het gaat zelfs heel goed bij deze warme kleurtinten!

                Maar ik begrijp je uitleg niet goed van dat beeldverlies door analoog ingescand materiaal ??
                Wel, je kan je analoge beelden met de hand laten inscannen of automatisch met een kodakscanner. Ik heb dat toen zelf gedaan in het lab waar ik destijds werkte en met het laatste heb je altijd een stukje beeldverlies. Dat verlies heb je dus niet als je dat met de hand doet want dan kan je die in een cassette steken waar je het hele beeld hebt. Ik kan niet meer op het merk komen maar ik dacht dat het flextight was of zoiets.

                Comment

                Working...
                X