Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motorcross en Speedway

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Motorcross en Speedway








    Niet te vergelijken met de foto's van Bjokke maar ik heb mijn best gedaan.

  • #2
    Re: Motorcross en Speedway

    De eerste is heel goed gelukt . Met die sluitertijd van 1/200 zie je nog duidelijk dat het voorwiel in beweging is.

    Bij de tweede is 1/100 sec toch te lang, daardoor is de foto niet scherp genoeg. Panning bij motorcross is niet zo gemakkelijk omdat de motor niet alleen maar van links naar rechts (of omgekeerd) voorbij komt, maar ondertussen stuitert die ook nog eens op en neer . Daarom zal het niet gemakkelijk zijn om een foto scherp te krijgen op 1/100sec.

    De derde foto is dan weer wel goed gelukt, ondanks de erg lange sluitertijd van 1/60 sec . Hier zie je heel duidelijk dat er vaart inzit.
    Misschien had je toch beter rond 1/160 - 1/200 gekozen, dan was de foto nog iets scherper geweest.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Motorcross en Speedway

      mooie reeks Theo ... Je hebt bij de 3e een groot risico genomen qua sluitertijd maar toch vind ik hem redelijk scherp.
      Nr1 heeft mijn voorkeur

      Comment


      • #4
        Re: Motorcross en Speedway

        knap gedaan, 'k doe het je niet na. 3de vind ik goed geslaagd. Knap hoor.

        Comment


        • #5
          Re: Motorcross en Speedway

          Hallo Theo, heb net gereageerd op een andere reeks van deze speedwaywedstrijd, maar hier ziet het er toch weer een stuk beter uit.

          Groeten, Jan.
          Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
          Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

          Comment


          • #6
            Re: Motorcross en Speedway

            De 3é is knap.

            Joeri
            Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

            Comment


            • #7
              Re: Motorcross en Speedway

              ik heb het niet zo begrepen op sportfotografie in 't algemeen, maar die laatste foto is toch een reactie waard! Heel mooie panning hoor, knap werk!

              Comment

              Working...
              X