Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chatroom Belgiumdigital

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Chatroom Belgiumdigital

    Plaats hier je reacties op het nieuwsartikel rond de vernieuwde chat.

    < link naar artikel >

  • #2
    Re: Chatroom Belgiumdigital

    Het werkt en het ziet er zeer goed uit.
    Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
    Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

    Comment


    • #3
      Re: Chatroom Belgiumdigital

      cool stuff, very clean and tidy

      Comment


      • #4
        Re: Chatroom Belgiumdigital

        Oorspronkelijk geplaatst door trebs
        cool stuff, very clean and tidy
        Yes, indeed !
        Mijn eerste chat van m'n leven
        Vreemde manier van communiceren, maar wel leuk...

        Tof gedaan BD !
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Re: Chatroom Belgiumdigital

          Oorspronkelijk geplaatst door trebs
          cool stuff, very clean and tidy
          trebsie, smijt je nu die oude overboord?

          niet vergeten dat veel PERSOONLIJK gespeeld kan worden aan de lay-out...

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Chatroom Belgiumdigital

            Zojuist even op geweest, het was daar maar stilletjes...

            ps: eerste post op dit forum
            flickr

            Comment


            • #7
              Re: Chatroom Belgiumdigital

              Geen mIRC mogelijkheid?
              (/me hates webchats)
              *Nikon D300s + MB-D10 + SB-900 +18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX II + *Nikon D200 + SB-800 + 18-200mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S VR DX*

              Comment


              • #8
                plus min

                eventjes plus-min van m'n overdemiddagtest ;-)


                plus:
                *kan erop via 't werk
                *kleurtjes van verschillende achtergronden/teksten/zones instelbaar
                *automatishe inlog met goede nick wanneer reeds ingelogd in forum

                min:
                *namen geconnecteerden verdwijnen geregeld om alleen de eerste van de lijst over te houden
                *dialoog pv bericht te klein, gevolg je ziet niet wat je gaat invoeren als t'langer is dans een paar woordjes
                *clic op profiel geeft "POST requests from foreign hosts are not allowed."
                *dialoog niet bijgehouden wanneer switch tss rest vd site en chat, discussie eventueel niet volgbaar
                *geen melding waarom (test)ban van trebs niet lukte
                *instellingen profiel blijkbaar lokaal gestockeerd en niet op server, wanneer # pc's moet je opnieuw instellen
                *niet inbelbaar via gewone client
                *om tekst te versturen kan je moet je op send klikken(enter lukte niet denk ik)

                Comment


                • #9
                  Re: plus min

                  Oorspronkelijk geplaatst door ferti
                  *geen melding waarom (test)ban van trebs niet lukte

                  *om tekst te versturen kan je moet je op send klikken(enter lukte niet denk ik)


                  - Ban of test ban kan alleen maar door mod gedaan worden.
                  - enter (return) lukt wel hoor... ik doe het toch op die manier.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Chatroom Belgiumdigital

                    Ik ben het eens met een van mijn voorgangers, ik prefereer een fatsoenlijke irc client die niet langzaam is. Zelfs als ik op die java chat tik gaat het met lag
                    F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
                    Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

                    Comment


                    • #11
                      Re: plus min

                      min:
                      *namen geconnecteerden verdwijnen geregeld om alleen de eerste van de lijst over te houden
                      klopt, hoop dat eraan gewerkt wordt?
                      *dialoog pv bericht te klein, gevolg je ziet niet wat je gaat invoeren als t'langer is dans een paar woordjes
                      mee eens
                      *clic op profiel geeft "POST requests from foreign hosts are not allowed."
                      profiel kan ik gewoon bekijken, van iedereen...
                      *dialoog niet bijgehouden wanneer switch tss rest vd site en chat, discussie eventueel niet volgbaar
                      tja, + en -, mits wel ingelogd blijven, is dat ook in forum, en dan slecht voor new posts (overlappingen etc., zodat new posts niet meer correct werkt...)
                      *geen melding waarom (test)ban van trebs niet lukte
                      enkel voor mods beschikbaar
                      *instellingen profiel blijkbaar lokaal gestockeerd en niet op server, wanneer # pc's moet je opnieuw instellen
                      cfr hierboven
                      *niet inbelbaar via gewone client
                      ????
                      *om tekst te versturen kan je moet je op send klikken(enter lukte niet denk ik)
                      zou moeten lukken

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #12
                        Re: Chatroom Belgiumdigital

                        na het middagtestje ook een avondtestje

                        *je kan jezelf niet negeren
                        *negeren van iemand anders is toegelaten maar werkt niet(input zichtbaar)
                        *"grote" invoerbox valt ook wat klein uit voor mensen die al wat langere tekst typen
                        *profiel verschijnt wel via internet explorer maar niet via firefox
                        *enter werkt niet na nickname te hebben geselecteerd via klik op de emoticon van de persoon (anders wel)
                        *wat betreft de ban optie..ik bedoelde alleen dat er geen melding verscheen van waarom het niet werkte, ban tekst zou echter bij de persoon verschijnen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Chatroom Belgiumdigital

                          negeren van iemand anders is enkel de persoonlijke box...(dus slechts tussen jij en de andere)

                          ban komt op iedereen zijn scherm, alsook reden...
                          zelf kan je niet bannen, en komt er geen reden op waarom jij niet kan bannen

                          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                          Comment


                          • #14
                            Re: Chatroom Belgiumdigital

                            Toch even melden dat chatten geen hoofdbekommernis van Belgiumdigital is. We zijn geen chatsite. Maar we willen de mensen die het nuttig of noodzakelijk vinden om over een bepaald onderwerp uitgebreider te "praten" een platform geven op een heel snelle en gemakkelijke manier, zonder bijzondere instellingen of software.

                            Mogelijk kan er links of rechts nog wat bijgeschaafd worden aan de chat-functie, hou er wel rekening mee dat de admins een bijzonder drukke agenda hebben en we in volle vakantie-periode zitten.
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #15
                              Re: Chatroom Belgiumdigital

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
                              Toch even melden dat chatten geen hoofdbekommernis van Belgiumdigital is. We zijn geen chatsite. Maar we willen de mensen die het nuttig of noodzakelijk vinden om over een bepaald onderwerp uitgebreider te "praten" een platform geven op een heel snelle en gemakkelijke manier, zonder bijzondere instellingen of software.

                              Mogelijk kan er links of rechts nog wat bijgeschaafd worden aan de chat-functie, hou er wel rekening mee dat de admins een bijzonder drukke agenda hebben en we in volle vakantie-periode zitten.
                              Dit vind ik trouwens wel een overtuigend argument om voor een webbased chat te kiezen. Als het maar makkelijk voor de gebruiker is. Helemaal mee eens, desalniettemin had ik graag de optie gezien om met een echt irc client te connecten
                              F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
                              Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

                              Comment

                              Working...
                              X