Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met ImageShack, wie kan helpen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem met ImageShack, wie kan helpen?

    Hi,

    Foto's die op dit forum geplaatst worden mbv van ImageShack, waaronder die van mij, kan ik sinds vanochtend niet meer zien. Ook de foto's op mijn weblog zijn rode kruisjes geworden.
    Ook kom ik niet meer op de site van ImageShack. Het vreemde vind ik dat de bezoekers van mijn site de foto's wel gewoon zien.

    Wat is hier aan de hand?

    Thanx
    Groetjes, Ebbie
    mijn foto-log

  • #2
    Re: Probleem met ImageShack, wie kan helpen?

    Hier geen probleem,kan gewoon al mijn foto's bekijken .Mss eens op vernieuwen klikken.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Probleem met ImageShack, wie kan helpen?

      Misschien is Imageshack op de lijst van geblokkeerde sites van je browser terecht gekomen? Heb ik zelf al eens aan de hand gehad, en ik weet tot op heden niet waarom of hoe dat gebeurd was.

      Comment


      • #4
        Re: Probleem met ImageShack, wie kan helpen?

        Met ImageShack is er niets aan de hand. Je foto's op je blog zijn zichtbaar, dus moet het idd aan een instelling op je PC liggen.
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #5
          Re: Probleem met ImageShack, wie kan helpen?

          OK, volgende stap:

          hoe kom ik erachter dat de site geblokkeerd is? Ik heb gezocht bij mijn instellingen maar kan niets vinden, of ik moet verkeerd zoeken.
          Groetjes, Ebbie
          mijn foto-log

          Comment


          • #6
            Re: Probleem met ImageShack, wie kan helpen?

            Oorspronkelijk geplaatst door ebbie1971
            OK, volgende stap:

            hoe kom ik erachter dat de site geblokkeerd is? Ik heb gezocht bij mijn instellingen maar kan niets vinden, of ik moet verkeerd zoeken.
            In IE : Tools > Internet Options > Security > Restricted sites klikken en dan knop "Sites ..." en kijken of de site in de lijst staat. Zo ja : remove ...

            maar ik vermoed dat je daar al gekeken had ?
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment

            Working...
            X