Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pixmania

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pixmania

    Hallo,

    Heeft soms iemand ervaring met http://www.pixmania.be/
    Toestellen zijn toch veel goedkoper of somige winkels hier
    klik

  • #2
    Re: pixmania

    Wel, ik heb er mijn Konica Minolta Dimage Z3 gekocht.
    'k Heb het toestel per rembours laten komen, na drie dagen ofzo had ik het thuis en dan betaal je aan de deur (zo ben je zeker dat 't niet verloren gaat - maar dat hoeft niet zo betaald te worden).

    Het toestel vertoont (tot nut toe) geen mankementen, maar ik heb 't slecht een maand ofzo.

    Mijn vriend Brecht (Digirush), heeft zijn Dimage Z10 ook daar gekocht, al langer geleden. En ook geen klachten omtrent levering ofzo.

    Het leuke is ook dat je er goedkopere paketten kan krijgen. Zo heb ik bij mijn toestel meteen een geheugenkaartje van 256 MB en camertas besteld (in pakket), komt goedkoop uit in vergelijking met een winkel. Natuurlijk, bij de prijs die je ziet moet je wel 't een en ander rekenen (rembours, verzendkost, ev. als je zeker wil spelen een soort extra garantie), maar als je naar een winkel gaat heb je ook kosten, plus al die kosten erbij heb je nog minder betaald.

    Persoonlijk heb ik er dus alleen nog maar goede ervaringen mee

    Comment


    • #3
      Re: pixmania

      Dankje Tacha
      klik

      Comment


      • #4
        Re: pixmania

        peter, via de search zal je veel info vinden, staat links boven zo'n beetje verscholen, maar is een schat aan informatie

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: pixmania

          hier toch wel slechte ervaring met Pixmania.

          harddisk besteld eind maart. Via internet kan je je bestelling volgen. Mijn Harddisk is vanuit duitsland tot in Aalter (W-VL) geraakt en dan zat ie vast. Transportonderzoek heeft geduurd tot begin juli.

          Heb ondertussen mijn bestelling geannuleerd en wacht nog op "refund".

          Voor mij hoeft het niet meer.

          Comment


          • #6
            Re: pixmania

            Hallo,

            Ik heb heel regelmatig aankopen gedaan via Pixmania en dan bedoel ik meerdere malen per week zendingen ontvangen 4 maanden aan een stuk.

            Ik heb altijd mijn bestellingen correct ontvangen via UPS en meestal binnen de 2 a 3 dagen.
            Met uitzondering van een grafische kaart voor een vriend die zowat 6 weken weg bleef! Ik heb dan gemaild om te zeggen dat ik de bestelling annuleerde en kreeg binnen de week mijn geld terug op mijn rekening gestort, dus ik heb geen klagen van Pixmania.
            Groetjes, Beauke
            Mijn foto's

            Comment


            • #7
              Re: pixmania

              Nog dit! Rekening houden dat de instructieboekjes meestal engels, duits en franstalig zijn, Voor camera en wellicht nog andere materialen kan men misschien bij het merk zelf alsnog een nederlandse beschrijving bekomen.
              Groetjes, Beauke
              Mijn foto's

              Comment


              • #8
                Re: pixmania

                Tjah, Pixmania:

                Eerst heel enthousiast over geweest. Snelle levering. Super prijzen.

                Het begon met mijn mp3 stickje van 150euro (toen 2jr geleden)
                - Eerst verkeerde model zonder FM radio geleverd, werkte niet
                - Terug gestuur (Parijs), verzend kosten voor mij
                - Terug gekregen werkte, zonder FM radio, soit laat maar dacht ik
                - 6 maand werkte het niet meer. Je moet dan wat papieren opsturen en je toestel naar Parijs. Verzend kosten?...

                2e aankoop en 3e aankoop (printers) geen problemen.
                Uitgezonderd dat ik mijn BTW terug wou (bedrijf)
                Ze waren er niet happig om, maar beloofden van het te doen.
                Na 30 mails en 10 telefoon naar een 070 nummer nog niets
                Heb uiteindelijk mailtje gestuurd (het duurde toen al een half jaar) met de eis voor terugbetaling ofdat ik anders het ministerie van Economische zaken ging contact nemen. Nog binnen de week had ik terugbetaling

                Je moet maar es het internet afschuimen, genoeg klachten over Pixmania.
                bv. winkeloverzicht
                Jammer, want the price is right...

                Oja, Pixmania in Duitsland is stukken goedkoper, maar het zal je niet lukken daar te bestellen.
                Last edited by Godyn; 8 juli 2005, 11:00.
                GlamStar models en photographers

                Comment


                • #9
                  Re: pixmania

                  Oorspronkelijk geplaatst door Beauke
                  Nog dit! Rekening houden dat de instructieboekjes meestal engels, duits en franstalig zijn, Voor camera en wellicht nog andere materialen kan men misschien bij het merk zelf alsnog een nederlandse beschrijving bekomen.
                  Oja, bij de omschrijving van mijn toestel stond er Frans.
                  Maar ik heb toch een boekje ontvangen met 6 talen, waaronder Nederlands gelukkig!

                  Comment

                  Working...
                  X