Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dilemma, wie helpt?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dilemma, wie helpt?

    Vorig jaar heb ik in avondschool module 1 & 2 van een cursus "programmeren" gevolgd. (ik zal niet in detail treden, om leken niet af te schrikken ); Vanaf september start module 3 & 4.

    Nu twijfel ik eigenlijk een beetje want ik ben ook sterk geinteresseerd in een cursus fotografie. Die programmeercursus kan ik anderzijds ook wel heel goed gebruiken, want ik ben programmeur als beroep.

    Hoewel ik het aspect van ontwikkeling van foto's niet nodig zal hebben ben ik overtuigd dat ik toch heel veel zal bijleren. Laat één ding duidelijk zijn, het gaat mij hier niet om het al dan niet behalen van een officieel erkend diploma fotografie, maar het is wel mooi meegenomen.

    Wat zouden jullie doen in zo'n situatie:
    - kiezen voor de opleiding die zijn nut heeft voor je beroep?
    of
    - kiezen voor je hobby?

    ik kan niet kiezen!!!!!
    bedankt voor de tips/raad/meningen.
    mvg,
    Johan

  • #2
    Re: Dilemma, wie helpt?

    Eeuh, ben jaren programmeur geweest en ben als zelfstandige nog steeds full time werkzaam in de automatisering Simpel gezegd, beroep is voor mij belangrijker dan hobby

    Da's mijn mening althans. Dat beroep laat me al dat dure spul kopen, andersom zie ik persoonlijk niet gebeuren
    Groeten,

    Albert Jan

    Website AJH
    lidnummer: BD0371NL

    Comment


    • #3
      Re: Dilemma, wie helpt?

      Ik zou gaan voor programeren, dit is uw inkomen en toekomst, dank zij dit kan je uw hobby betalen.

      Bijleren/ervolmaken kan je nog je verdere leven doen, het belangrijkste eerst!

      Rome is niet in een dag gebouwd, maar als je jong bent...

      Comment


      • #4
        Re: Dilemma, wie helpt?

        hobby he Johan
        werken kunt ge nog lang genoeg
        Mac

        Comment


        • #5
          Re: Dilemma, wie helpt?