Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotohandel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotohandel

    mag ook eens gezegd zijn. Zaterdag bestelling van enkele Canon onderdelen gedaan en vandaag ( woensdag ) perfect zoals beloofd reeds ontvangen

    nu reeds drie top leveranciers waar ik uiterst tevreden van ben:



    [MOD] handelsnamen verwijderd
    Willy
    Last edited by Hombre; 7 juli 2005, 18:49.

  • #2
    Re: geheugenkaart.be

    *geeuw*

    Comment


    • #3
      Re: geheugenkaart.be

      Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
      *geeuw*
      Ik moet het nu toch echt eens vragen : wat is er mis met de service die geheugenkaart levert (en ik heb het hier enkel over hoe hij zijn klanten behandelt... niet over zijn "origineel" gedrag op het forum)? Duurt de levering lang? Is de dienst-na-verkoop niet in orde? Is hij te duur?
      Ik wil gewoon weten of het een risico inhoudt om iets bij hem te kopen.
      450D en wat prullen

      Comment


      • #4
        Re: geheugenkaart.be

        Oorspronkelijk geplaatst door Gégé
        Ik moet het nu toch echt eens vragen : wat is er mis met de service die geheugenkaart levert (en ik heb het hier enkel over hoe hij zijn klanten behandelt... niet over zijn "origineel" gedrag op het forum)? Duurt de levering lang? Is de dienst-na-verkoop niet in orde? Is hij te duur?
        Ik wil gewoon weten of het een risico inhoudt om iets bij hem te kopen.
        Er is zeker niets mis mee, goede service, scherpste prijzen voor België denk ik, meestal is het prijsverschil tov NL of D niet echt de moeite. Velen hier kochten daar reeds en overwegend tevreden klanten denk ik...

        Comment


        • #5
          Re: geheugenkaart.be

          Ik ben ook tevreden van mijn aankoop flits 580 EX. Hij heeft steeds geantwoord bij vragen en kwam informatief over
          Alleen vind ik het enorm spijtig dat plots de prijzen van de lenzen en ook enkele andere onderdelen serieus gestegen zijn.

          Voorbeeld de 24-70 2.8L kostte 1199 en nu 1459 ... Blijkbaar heeft de dollar er iets mee te maken. Ook de 17-40 769 euro komt in de buurt van de lokale fotograafwinkels.

          Het is niet gemakkelijk denk ik om een goede prijs aan te bieden in deze concurrerende maatschappij maar het is wel goed voor de klant


          Greetz, RonnyE

          Comment


          • #6
            Re: geheugenkaart.be

            Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
            *geeuw*
            is dat on of off topic ?

            Comment


            • #7
              Re: geheugenkaart.be

              Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
              *geeuw*
              volgens mij begint het voor sommigen saai te worden om telkens te moeten lezen hoe tevreden wij wel zijn over onze hofleverancier(s).

              Comment


              • #8
                Re: geheugenkaart.be

                Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                is dat on of off topic ?
                Knal er op !!!
                | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

                Comment


                • #9
                  Re: geheugenkaart.be

                  Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                  *geeuw*
                  moderator, zei je???? flauw....
                  D2X /D70 /Sigma 15-30 3.5-4.6 /Nikkor 18-70 DX /Nikkor 70-200 2.8 VR /Nikkor 70-300ED /Sigma 180 macro/ Tamron 28-200 macro /SB 800 /SB600/Nikon Capture

                  BD0323BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: geheugenkaart.be

                    [MOD] Het is niet meer dan logisch dat gelijk welke winkel of webshop correct en tijdig afspraken nakomt. Een nieuwe topic is hiervoor niet nodig. Deze topic wordt gesloten volgens de forumrichtlijnen in verband met spam.
                    Willy
                    Hombre

                    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                    Comment

                    Working...
                    X