Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dieren in de dierentuin

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dieren in de dierentuin

    Maandag was ik jarig en we zouden met vrienden op de plassen gaan roeien en picknicken op een van de eilandjes. Maar door de slechte weersverwachtingen hebben we het verschoven naar een dag eerder. Ik wou toch iets leuks doen op mijn verjaardag, maar maandag is echt zo'n rot dag om iets te gaan ondernemen, alles is bijna dicht behalve een paar uitzonderingen zoals de dierentuin. Het was niet de meest goede omstandigheden om foto's te nemen, donker, veel regen en veel dieren die beschutting hadden gezocht. Meeste foto's zijn genomen terwijl mijn man de paraplu boven mijn hoofd hield om mij en de camera droog te houden Ondanks de regen was het toch een hele leuke middag geworden en er zaten tot mijn verbazing toch nog wat leuke foto's erbij.



    Het regende hier flink en ik heb sterk in moeten zoomen, croppen en bewerken


    Hier hield het even op met regenen


    Roosje
    Mvg Roosje http://www.flickr.com/photos/roosjeh/
    Nikon D90, 18-200mmVR, 70-300mmVR, 50 f1.8 | Tamron 28-75mm f2.8 + 90mm f2.8 | Sigma 30mm f1.4 | Tokina 11-16mm f2.8 | Olympus E-P1, 14-42mm, OM 50mm f1.4 / 50mm f3.5 macro / 135mm f2.8 |

  • #2
    Re: Dieren in de dierentuin

    de inhoud van je eerste foto snap ik eigenlijk niet wat is het?
    de tweede vind ik heel leuk en heel speciaal van kleuren
    De derde is comisch maar de uitgebrande vlekken op de achtergrond storen wel
    Maar toch een leuke reeks gezien de weersomstandigheden

    Comment


    • #3
      Re: Dieren in de dierentuin

      nr 1 is wat onduidelijk, ik veronderstel dat het kabeltje eigen de schrikdraad is van de olifanten ,met een spinneweb, misschien het oog van de olifant wat ophalen zou kunnen helpen.
      Nr 2 is super leuk en goed van compo en belichting

      In nr 3 zijn de waterplassen wel wat uitgebrand, maar ja met z' on weer

      Comment


      • #4
        Re: Dieren in de dierentuin

        Die tweede is echt een geweldige foto! Echt zo''n dromerig effect.. Heel erg mooi!

        Van de eerste kan ik helaas ook niet zoveel maken..

        De derde is fototechnisch misshcien niet 100%, maar qua wat er op staat vind ik hem echt fantastisch! Lekker verzopen chiraffje....

        Comment

        Working...
        X