Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Video DB 3 dag online

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Video DB 3 dag online

    Wie wil kan een filmpje bekijken van de BD dag in Hasselt.
    Het is een korte compilatie, die je een impressie geeft van wat we gedaan en gezien hebben in het mijnmuseum.
    Je zal wel een Telenet of ADSL verbinding nodig hebben (of wat langer wachten) want het twee minuten durend filmje is 7 MB groot.

    http://home2.pi.be/michel30/bd/bd3a.wmv



    Veel plezier.
    en bedankt aan allen voor deze onvergetelijke dag
    mic

  • #2
    Hoi Mic,

    Ik heb je video al bekeken en net als bij Roermond: piekfijn verzorgd en ik als thuisblijver heb nu althans toch nog een rondleiding gehad door het Mijn-museum! "Mijn" dank!!

    Alleen wat betreft het afspelen, het verliep dit keer een stuk schokkiger dan het Roermond-stukje! Misschien een andere compressie techniek/codec?

    Groetjes,

    Jan
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

    Comment


    • #3
      idd, ik heb t't wat aangepast...moet nu beter gaan..

      Comment


      • #4
        Hoi Mic,
        Bij ons lijkt het ook meer op een diapresentatie dan op een video (althans in XP). Jammer, want de video lijkt wel leuk. Hopelijk kun je een betere versie maken.

        Jacki
        Meer foto's op Mukblog

        Comment


        • #5
          Originally posted by mic
          idd, ik heb t't wat aangepast...moet nu beter gaan..
          Hij is nu beter inderdaad.
          Leuk!!

          Jacki
          Meer foto's op Mukblog

          Comment


          • #6
            dag dag Micname - werkt hier onder linux ook perfect, Fijn!

            Comment


            • #7
              Hallo Mic,

              Werkt niet goed bij mij, beeld blijft telkns om de seconde even stilstaan (de eerste 14 sec. zijn wel OK).....was ist loss.........vorige roermond filmpje is wel nog OK.

              Filmpje zou 2min en 52sec moeten duren maar stopt bij +/- 1min. 14sec (de afspeelschuif van WMP staat op de helft dan en er gebeurd ook niets meer indien ik hem naar rechts trek).

              Kun je niet eens een stukje orginele film online zetten, en dat ik het omzet en dan vergelijk met datzelfde stukje wat jij omgezet hebt?

              Stukje van 3 sec zou mooi zijn...........ben wel benieuwd nl.

              mvg,
              Z900
              Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

              Comment


              • #8
                Leuk filmpje Mic.

                't is maar goed dat je niet van die steile trap bent afgedonderd tijdens het filmen!
                eMJeke
                website

                Comment


                • #9
                  Het filmpje is wat aangepast om een ietsje betere kwaliteit te krijgen... Maar ja .....we zaten in de mijn he?...

                  Comment


                  • #10
                    Leuk filmpje mic
                    "Alive and Kicking"

                    http://www.pbase.com/tinnew

                    Comment


                    • #11
                      Mic, deze doet het prima ! Prachtige scenes..lijkt soms veel op een
                      videogame (door die gangen heen sluipen).

                      BTW: Ik had het over de .MPEG file......deze (.WMV) is OK .

                      Thanks Mic .

                      mvg,
                      Z900
                      Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                      Comment


                      • #12
                        Weet ik, Z900 ... Daarom heb ik mijn compjoeterke maar gauw een nieuw filmpke laten maken, in een andere compressie...

                        Ik heb weer tonnen materiaal voor mijn voordrachten op computerclubs...

                        Comment


                        • #13
                          Indrukwekkend Mic, zeker zo mooi als je blauw hemd !!!

                          Comment


                          • #14
                            Ja, ik vond het ook mooi...Het hemd bedoel ik.
                            Ik heb het gekregen van m'n vrouwtje voor m'n verjaardag.
                            Zij had het via internet in Australië besteld...Was op vier dagen hier.
                            Nu heb ik haar gevraagd om er een BD badge op te naaien.
                            Haar antwoord:
                            "Ge zijt zot zekers? Ge weet niet wat da kost..."

                            Dus ze vindt de BD badges ook te mooi om zomaar ergens op te naaien.

                            Comment


                            • #15
                              Mic, net zoals goede foto's maken kan je ook filmen, heel mooi inelkaar gezet! Nu kreeg ik het gevoel toch even in de "Put" geweest te zijn!
                              Bedankt Mic

                              Monique

                              Comment

                              Working...
                              X