Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor K10...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor K10...

    ...in afwachting van de rest Kristientje.... ik vond jullie echt een leuk gezelschap. Hopelijk heeft je zwager zich niet verveeld en heeft hij een beter inzicht gekregen over digi-fotografie.
    P.S. Nog de groetjes aan de kleinste... t'ziet er nen dapperen uit !


  • #2
    Originally posted by flurk
    ...in afwachting van de rest Kristientje.... ik vond jullie echt een leuk gezelschap. Hopelijk heeft je zwager zich niet verveeld en heeft hij een beter inzicht gekregen over digi-fotografie.
    P.S. Nog de groetjes aan de kleinste... t'ziet er nen dapperen uit !


    Waaaaauw, wat lief van jouw!!!
    Bedankt flurk! Gij zijt ook nen toffe! En oh neen mijn schoonbroer heeft er ook van genoten hoor, zeker weten! Ik laat hem zsm de albums van de BD leden zien!
    Ge moogt gerust zijn dat dat klein ventje nen dappere is, dat heeft hij van zijn moeder !
    groetjes en bedankt!
    Kristien
    Olympus E500
    take the time it takes so it takes less time...
    www.pnh.be

    Comment


    • #3
      Ge moogt gerust zijn dat dat klein ventje nen dappere is, dat heeft hij van zijn moeder !
      groetjes en bedankt!
      Kristien
      Waar moeders al niet goed in zijn hé.... En de vaders ???? Die hangen aan de tapkast...

      Comment


      • #4
        Originally posted by flurk
        Ge moogt gerust zijn dat dat klein ventje nen dappere is, dat heeft hij van zijn moeder !
        groetjes en bedankt!
        Kristien
        Waar moeders al niet goed in zijn hé.... En de vaders ???? Die hangen aan de tapkast...
        Jep, zo is datte!
        groetjes,
        Kristien
        Olympus E500
        take the time it takes so it takes less time...
        www.pnh.be

        Comment

        Working...
        X