Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

topvision-online.de betrouwbaar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • topvision-online.de betrouwbaar?

    Heeft er iemand reeds ervaring met de online shop topvision?
    Ik zou er graag een aankoop doen maar ik weet niet of deze site goed scoort qua betrouwbaarheid en snelheid?
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

  • #2
    Re: topvision-online.de betrouwbaar?

    Ik heb er al 2 maal een bestelling geplaatst, en iedere keer was alles binnen de 10 dagen thuis geleverd. Eenmaal je bestelling vertrekt bij hen, ontvang je een mail waar je je zending kan volgen.
    www.i-mac.be
    http://www.cerclebrugge.be

    Comment


    • #3
      Re: topvision-online.de betrouwbaar?

      Enkele jaren geleden enkele kleine digicams besteld voor mezelf en enkele vrienden (Canon A40's en A60).
      Ik herinner me nog dat ze me contacteerden omdat ik een bestelling had gedaan via het "Duitse kanaal" (toen moest je nog je land kiezen bij het openen van de website en het Duits was goedkoper ) en ik dus volgens hun eigenlijk nog het verschil moest bijleggen aan btw (16% in Duitsland tegenover 21% hier dacht ik).

      let wel op: er staat "eigenlijk" want die vrouw die me belde was zo vriendelijk ook direct te zeggen dat ze het voor die ééne keer zouden laten vallen en dat ze zelf het verschil zouden compenseren.

      2 weken later was alles er via de post .... en die werken nog steeds allemaal zonder problemen.

      Comment


      • #4
        Re: topvision-online.de betrouwbaar?

        Drie weken terug heb ik er een nikon d70 besteld. Een weekje later werd die netjes geleverd (inclusief een zakje muntjes van Topvision )

        Ik moet zeggen dat ik in het begin ook wat wantrouwig was omdat de site naar mijn mening niet zo professioneel oogde. Nu merk ik dat die ondertussen wel helemaal veranderd is blijkbaar. In ieder geval, zeer tevreden dus...

        Comment


        • #5
          Re: topvision-online.de betrouwbaar?

          Al twee bestellingen, alles correct verlopen, zelf een aanbieding van geheugenkaartje compactflash 2Giga van Scandisk is geleverd zonder problemen, in heel grote doos,was ook dan een echte aanbieding 99 euro nu prijs terug 159 euro.

          Comment

          Working...
          X