Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speciaal voor jullie allemaal ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Speciaal voor jullie allemaal ...

    Een hartelijke dank voor de fantastische manier waarop jullie allemaal jullie steentje hebben bijgedragen tot het slagen van de derde Belgium Digital dag.

    Ondanks het slechte weer en de "programmawisseling" hebben we niemand horen klagen, integendeeel - het enthousiasme bleef onverminderd ...

    Sorry aan Wheelie en Jaco, die door de "aard van de omgeving" niet actief hebben kunnen deelnemen aan de "shooting" in de mijn ...
    Sorry aan al de dames dat we hen door de "mijnen" gesleept hebben - door koude, vochtige en tochtige gangen - vaak vol oude en vuile mannenkleren ...
    Sorry aan JanVa1966 en Scorpio, die zelf hun plan hebben moeten trekken in de Japanse Tuin terwijl wij in de mijn van Beringen zaten ...

    We zijn er fier op zulke toffe mensen te mogen hebben in ons forum - en datzelfde geldt uiteraard ook voor diegenen die er vandaag niet konden bij zijn.

    Maar het is wel erg leuk om jullie ook eens in de levende lijve te mogen ontmoeten.

    Jaja
    Namens de Bd-crew
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Ja, ik weet het, wrijf er mijne neus nog maar eens in.....zeg nog eens dat het plezant was.....duw mij nog maar een beetje de dieperik in....
    I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

    Comment


    • #3
      Originally posted by jee-esteke
      ... wrijf er mijne neus nog maar eens in.....zeg nog eens dat het plezant was...
      Het was plezant...
      Jan
      www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

      Comment


      • #4
        aaaaaaaarrrrrrggghhhhhhhhhh ( = geluid van iemand die in de dieperik valt....)
        I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

        Comment


        • #5
          Originally posted by jee-esteke
          aaaaaaaarrrrrrggghhhhhhhhhh ( = geluid van iemand die in de dieperik valt....)
          ......................plof

          Monique

          Comment


          • #6
            Originally posted by janVA1966
            Het was plezant...
            Nu valt mij dat op....Jan, waarom geefde gij mij ne
            Moete gij misschien een hebben
            I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

            Comment


            • #7
              Originally posted by zippo
              ......................plof
              Tja, Monique kennende, is dat ook eentje die de pries van mijn beademingsmachine liever zelf zou uittrekken....
              I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

              Comment


              • #8

                jee-esteke, wij zijn nog nagekomen (Chinees) en het was daar gezellig

                Maar kon nog gezelliger geweest zijn met jou derbij, hopelijk op de volgende samenkomst?


                Monique

                Comment


                • #9
                  Originally posted by zippo
                  ........... derbij, hopelijk op de volgende samenkomst?
                  Ziite gij dan ook in de klup van de bloemenschikkers???? Da's mijn nieuwe hobby.....ik had allang begrepen dat DF niks voor mij was. Iemand interesse in een gesigneerd boek van E.M.????
                  I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                  Comment


                  • #10
                    En zeker jij jaja bedankt voor een prachtige onvergetelijke dag.
                    Dit was zeker een van de topdagen van BD.
                    Ik vond die "programmawissel" prachtig. Ik heb t' al gezegd , de Japanse tuin had niet aan dit kunnen rieken. Deze dag was werkelijk AF.
                    Ook de gekozen zaal in Hasselt was perfect. gezellig, lekker eten en vooral een zéér vriendelijke bediening.
                    Ik ga nog weken kunnen nagenieten van m'n foto's en video...
                    Bedankt aan heel de crew voor zo'n dag.

                    Comment


                    • #11
                      En de BD crew ook bedankt voor de toffe dag
                      En tevens een ieder bedankt die aanwezig was of bijna achterin de kofferbak zat
                      http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                      Comment


                      • #12
                        OOk van MIJNentwegen dank voor deze BD-dag!
                        eMJeke
                        website

                        Comment


                        • #13
                          Precies iets gemist dus

                          Als ik zo door de albums blader bekroop mij een eigenaardig gevoel; stel dat we in het jaar 3020 zijn en de "pre-historie" van het jaar 2002 wordt bestudeerd; zou je dan zo iets lezen ?

                          "In die periode hadden de inwoners van deze streek bijzonder rare gewoonten, in groepjes trokken ze er op uit. Vaak hadden ze iets rechthoekigs, met aan de voorkant een uitstulping ( het staat vast dat dit in lengte kon varieren) rond hun nek hangen. De echte naam van dat ding is nog niet duidelijk,maar op sommige afbeeldingen stel je vast dat er mensen zijn die daar de meest gekke houdingen mee aannemen en precies door dat ding heen kijken. Archeologen vermoeden dat het gaat over een soort 'beeldschrijvers',maar veel weten we er nog niet van. De weinige afbeeldingen die ervan bewaard zjin doen ons geloven dat het geen vervelende bezigheid was...Blijkbaar was men in die periode nog onvoldoende in staat om via de hologram techniek aan goede beeldverwerking te doen,vandaar dat er ook maar enkel zeldzame afbeeldingen bewaard bleven; heel opmerkelijk is dat je in de regio die vroeger Vlaanderen heette ( met name aan de oostelijke kant), nogal wat afbeeldingen terug vindt waar heel vaak de vermelding 'BD' op terug te vinden is;waar dit voor staat is vandaag nog volstrekt onduidelijk,sommigen vermoeden dat het te maken zou kunnen hebben met een soort clan, die via deze letters herkenbaar was voor mekaar.... "
                          Peter

                          http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                          http://www.photoblog.be/peterwarson

                          Comment


                          • #14
                            Haha Peter LOL
                            "Alive and Kicking"

                            http://www.pbase.com/tinnew

                            Comment


                            • #15
                              Ha ha ha, die PETER... wat een verhaal...
                              vergeet niet dat ook in Nederland om sommige plaatsen van dezelfde verschijnselen te vinden zijn.... hihi

                              Oke, ik ga nu met Ronaldje DC zeilen op de maas, vanavond meer daarover... grtz,
                              Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                              Comment

                              Working...
                              X