Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

agility

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • agility

    'k zit wat te twijfelen..... vuilbak of niet..... De begeleiders horen er nu eenmaal bij... Maar voor wat actie foto's te nemen, lopen ze af en toe in de weg ... en tijdens een wedstrijd, kun je moeilijk vragen... allee ksj ksj blijf wat verder van uw hond

    De focus ligt volgens mij, waar hij moet liggen







    To make your dreams come true, wake up

  • #2
    Re: agility

    Eerste vind ik de beste! Mooie kleuren!!

    Grtz,F@bke
    Lach zo lang je leeft, want je leeft zo lang je lacht.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

    Comment


    • #3
      Re: agility

      Zeker geen vuilbak.
      Vind dit prima gemaakt met 1/400 en f 11 manueel gezien frontale opname.
      Personen storen volgens mij absoluut niet, wel integendeel want zij maken de fotos nog expressiever.
      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: agility

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
        Zeker geen vuilbak.
        Vind dit prima gemaakt met 1/400 en f 11 manueel gezien frontale opname.
        Henri
        Thnx, frontaal heb ik zelf voor gekozen, omdat ik dacht vandaaruit het meest kans te hebben om de sprong, de actie te fotograferen.... en met die f11 en 1/400 heb ik wat moeten chipoteren... ik wou niet met te trage sluitertijd zitten (hoewel ik vr aan boord had), de hond die de sprong doet, zou te onscherp over gekomen hebben.... maar 'k wou er toch nog iets van "snelheid" in ... en langs de andere kant mocht ik ook niet "teveel" licht binnen laten, de zon zat pal achter mij, op dat wit van die banden zou anders uitgebrand geweest zijn...

        Ondanks dat ik zelf vindt, dat de 2 bovenste het best overkomen (die met de geleiders dus), is in de laaste voor mij persoonlijk, mijn bedoeling het meest gelukt, de sprong hebben.... maar toch nog ergens wat onscherpte, aan de poten, om dat "snelheids" gevoel weer te geven....
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Re: agility

          Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
          Zeker geen vuilbak.
          Vind dit prima gemaakt met 1/400 en f 11 manueel gezien frontale opname.
          Personen storen volgens mij absoluut niet, wel integendeel want zij maken de fotos nog expressiever.
          Henri
          volledig met eens, mooie reeks

          Comment

          Working...
          X