Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

modellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • modellen

    dag iedereen

    weet er soms iemand van jullie waar je terecht kan als kinder(foto)model??
    mocht er iemand op de hoogte zijn van zoiets geef een seintje aub.
    het moeten wel serieuze adressen zijn. ( het gaat tenslotte om kinderen)
    en zijn daar eventuele vergoedingen voor?
    wie kan ons hiermee helpen?

    Mvg
    Peter

    Canon 1D mark IV

  • #2
    Re: modellen

    Zou je zelf niet kijken om iets bij te verdienen, in plaats van uw kinderen dingen te laten doen ( mijn gedacht ).
    Ik heb er geen probleem mee dat er foto's genomen worden van kinderen maar om er nu een verdienste achter te zoeken

    Comment


    • #3
      Re: modellen

      Oorspronkelijk geplaatst door prutske
      Zou je zelf niet kijken om iets bij te verdienen, in plaats van uw kinderen dingen te laten doen ( mijn gedacht ).
      Ik heb er geen probleem mee dat er foto's genomen worden van kinderen maar om er nu een verdienste achter te zoeken
      beste pruts
      ten eerste gaat het hem hier niet over het bijverdienen voor ons maar voor haar, en als je maar dergelijke commentaar geeft (of kunt geven) zou je hem beter voor jezelf houden.
      het is tenslotte mijn dochter die er zelf om vraagt.
      ten tweede moet ik zeker geen bijverdienste zoeken want ik werk iedere week bijna 60 uur (ik denk meer of dan gij)
      en ten derde is dat nog altijd ons probleem en moet jij daar zeker geen rekening of "zwakke" commentaar op geven.
      oke?
      Mvg
      Peter

      Canon 1D mark IV

      Comment


      • #4
        Re: modellen

        Oorspronkelijk geplaatst door prutske
        Zou je zelf niet kijken om iets bij te verdienen, in plaats van uw kinderen dingen te laten doen ( mijn gedacht ).
        Ik heb er geen probleem mee dat er foto's genomen worden van kinderen maar om er nu een verdienste achter te zoeken

        Ieder zijn ding hé prutske!

        Ik vind uw uitval wel beneden alle peil!

        Comment

        Working...
        X