Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

UPS vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • UPS vraagje

    Goeiemiddag,

    Ik heb een vraagje betreft UPS.
    Heel regelmatig worden er bij ons pakketten geleverd o.a. UPS die deze komt leveren.
    Ik herinner me nog goed dat in begin toen UPS hier kwam leveren dat ze mijn naam vroegen ondanks ik toch de deur opende op het leveringsadres maar het bleek dat het zo hoort! Ik teken dan op een digitalscherm voor ontvangst.
    Het rare is dat de bezorger me gister de vraag stelde... "Mevrouw mag ik u eens vragen, indien u eens niet thuis bent, waar kunnen we eventueel het pakje droppen hier ergens bij huis, aan het hekken achteraan ofzo, wij tekenen dan wel af voor u?"

    Deze vraag overviel me een beetje want ondanks de meerdere leveringen per week was ik altijd aanwezig! In begin moest ik mijn identiteitskaart tonen en nu zouden ze in mijn plaats aftekenen!
    Dus vanwaar die vraag ineens, ik was nog nooit afwezig! Ik vraag me dan ook af indien deze heer/heren (tegenwoordig zijn ze met twee) nog moeite gaan doen om aan de deur te bellen én wat als dit pakje er toch eens niet mocht liggen! Want een drietal jaar terug zou hier ook een pakje geleverd zijn(dan wel aan voordeur gelegd zijn en bleek er niet meer te liggen?) Voor mijn part kan dit niet en in geval van toch "niet thuis" terugkomen zou ik zeggen.
    Het verbaasd me dat die man dit vroeg ondanks ik altijd thuis was voor ontvangst, misschien goed bedoeld maar ik wil geen problemen met leveringen!
    Meestal zijn het vrij dure pakketten en dat leg je toch niet zomaar ergens neer.
    Groetjes, Beauke
    Mijn foto's

  • #2
    Re: UPS vraagje

    Ik zou het niet toelaten, niemand tekent af in mijn plaats.

    Bovendien ik hem sowieso problemen met dat digitaal aftekenen. Kunnen ze toch gewoon dat handtekening in een ander bestand kopiëren?
    | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

    Comment


    • #3
      Re: UPS vraagje

      Wel ik heb ook UPS die hier regelmatig langskomt en zelf ben ik dan vaak niet thuis ook niet.

      Mijn buurvrouw ontvangt met plezier het pakketje en tekent dan ook af. Wat maakt dat ik zelf op de website kan zien dat mijn buurvrouw het pakketje ontvangen heeft. Op deze manier is het voor mij uiteindelijk veel gemakkelijker en ik beschouw mij heel gelukkig dat mijn 80 jarige buurvrouw dat wil doen.

      Hen zelf laten aftekenen zou ik niet doen maar als je iets kan regelen met een buur is dat toch handig. Nu ja als je altijd thuis bent is zelf dat niet nodig.

      Comment


      • #4
        Re: UPS vraagje

        Oorspronkelijk geplaatst door Baron
        Ik zou het niet toelaten, niemand tekent af in mijn plaats.

        Bovendien ik hem sowieso problemen met dat digitaal aftekenen. Kunnen ze toch gewoon dat handtekening in een ander bestand kopiëren?
        Zover had ik er nog niet eens bij stilgestaan maar daar zeg je iets me dat kopiëren!
        Ik heb geen buren en in ben inderdaad al altijd thuis geweest voor de levering in ontvangst te nemen vandaar ik zijn vraag wat raar vond, bij nader nadenken vond ik maar één onschuldige reden, de heer wil geen tijd verliezen!?!

        Bij buren is geen optie voor mij, om eenvoudige reden, ons huis is alleenstaande en veraf van buren en is ook meerdere keren per week en daar wil ik niemand mee belasten.

        gr,
        Beauke
        Groetjes, Beauke
        Mijn foto's

        Comment


        • #5
          Re: UPS vraagje

          Ik denk dat hij dat vooral uit voorzorg vroeg, mocht je eens niet thuis zijn. Het blijkt voor UPS immers goedkoper te zijn om eens een pakje te verliezen en dat te vergoeden dan telkens om te rijden. Ze komen dus één keer, en ben je er niet, dan leggen ze het ergens. Blijkt dat het verdwenen is, dan betalen ze het terug.

          Ik ben ook niet akkoord met die praktijk, maar het is wel de realiteit tegenwoordig. Time is money, weet je wel.
          Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
          Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

          Comment

          Working...
          X