Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

    Na hard werken mag men ook eens op het gemak gaan wandelen...

    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

    jammer dat het paard zijn/haar benen er niet op staan, toch wel een belangrijk onderdeel bij een foto van een paard hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

      Ik vind het net wel speciaal, het hooge gras (?) waardoor de poten van het paard lijken te verdwijnen.
      www.wildlifepixs.com

      Comment


      • #4
        Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

        Het was inderdaad zeer hoog gras.
        Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
        Focaldesign

        Comment


        • #5
          Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

          De benen staan er inderdaad niet op, maar waarom zou dat wel moeten? Het gras is gewoon tamelijk hoog. Als altijd de benen op de foto moeten zou je dus nooit een foto kunnen maken van een paard in hoog gras? Het stoort mij niet, sterker nog, ik vind het een mooie plaat.

          Comment


          • #6
            Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

            Ik als paardenliefhebber vind het wel belangrijk dat de benen van het paard er opstaan zo zie je maar een half dier.

            fasole
            Rivieren weten het; er is geen haast bij.
            Op een dag komen we er wel
            Fujifilm 9600- Canon power shot A700

            Comment


            • #7
              Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

              Oorspronkelijk geplaatst door Plette
              Ik vind het net wel speciaal, het hooge gras (?) waardoor de poten van het paard lijken te verdwijnen.
              sorry een paard is een edel dier en heeft benen en een hoofd.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

                Oorspronkelijk geplaatst door Fasole
                Ik als paardenliefhebber vind het wel belangrijk dat de benen van het paard er opstaan zo zie je maar een half dier.

                fasole
                Ik heb 14 jaren gereden waarvan enige tijd op redelijk niveau (nu enkel nog lesgever door enkelblessure) te Duitsland (training van paarden voor Prix-St-George en jumping alsook zadelmak maken), een paard hoeft naar mijn mening niet altijd volledig op een foto te staan. Op m'n foto ging het namelijk niet louter om het paard, maar om het weergeven van een kalme wandeling na het intensief rijden door het hoge gras...

                Maar uw mening mag er natuurlijk ook zijn, anders zou ik de foto hier niet posten uiteraard.
                Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                Focaldesign

                Comment


                • #9
                  Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

                  Oorspronkelijk geplaatst door Faan
                  Ik heb 14 jaren gereden waarvan enige tijd op redelijk niveau (nu enkel nog lesgever door enkelblessure) te Duitsland (training van paarden voor Prix-St-George en jumping alsook zadelmak maken), een paard hoeft naar mijn mening niet altijd volledig op een foto te staan. Op m'n foto ging het namelijk niet louter om het paard, maar om het weergeven van een kalme wandeling na het intensief rijden door het hoge gras...

                  Maar uw mening mag er natuurlijk ook zijn, anders zou ik de foto hier niet posten uiteraard.
                  als fervent paardenliefhebber kan ik deze goede foto zeker smaken, voor mij een foto van een activiteit dus .. enkel een wat mindere centrale compo had wel gemogen maar dat moet voor mij dan ook niet steeds.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

                    Bedankt Roland,
                    inderdaad, ikzelf had ook liever wat meer ruimte gezien links, maar eer ik zag dat meneer was gaan wandelen en ik erachter na liep met m'n bazaar op m'n rug (ondertussen body rond m'n nek en al manueel alles goed aan het instellen), door de netels nota bene, was hij bijna aan het einde van het stuk hoge gras, links was er alweer een gebouw in de verte en wat draadwerk van de buur-boer... Heb ik dus maar weggelaten en wat meer ingezoomd.
                    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                    Focaldesign

                    Comment


                    • #11
                      Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

                      Mooie foto Faan !!!
                      Mij boeit vooral de sfeer. Zeer mooi en zacht licht, daardoor zeer zachte toonzetting en mooie kleuren... Foto straalt rust uit !!! Mooi vastgelegd...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan16384
                      De benen staan er inderdaad niet op, maar waarom zou dat wel moeten? Het gras is gewoon tamelijk hoog. Als altijd de benen op de foto moeten zou je dus nooit een foto kunnen maken van een paard in hoog gras? Het stoort mij niet, sterker nog, ik vind het een mooie plaat.
                      Je meent het !!!

                      Greetz, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

                        Mooie sfeerfoto

                        Comment


                        • #13
                          Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                          Mooie foto Faan !!!
                          Mij boeit vooral de sfeer. Zeer mooi en zacht licht, daardoor zeer zachte toonzetting en mooie kleuren... Foto straalt rust uit !!! Mooi vastgelegd...

                          Je meent het !!!

                          Greetz, Kariboe
                          Ja echt!!! Was ook beetje als reactie op de reactie van Bouk bedoelt, I know, misschien had ik hem ff moeten quoten

                          Comment


                          • #14
                            Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

                            Toffe sfeerfoto, geeft goed weer wat een zalige wandeling dit is........

                            Comment


                            • #15
                              Re: Uitblazen in de koele wind onder de avondzon

                              Faan, ik vind dit gewoon een prachtfoto ... ik weet dat een paard 4 poten heeft en hoef ze niet altijd op de foto te zien (bij portretten van mensen zie ik ook niet altijd de 2 benen ... en toch weet ik dat ze er zijn ). Ik vind het paard in het hoge gras juist één van de sterke punten van je foto !!!
                              Mss had er indd een beetje meer plaats aan de linkerkant van je foto mogen zijn maar da's enkel mogelijk in ideale omstandigheden ... dit was een foto en geen onderdeel van een fotoshoot dus
                              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                              Comment

                              Working...
                              X