Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tutorials

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tutorials

    Gisteren heb ik nog eens rondgeneusd in de tutorials op de website. Vandaag vind ik ze echter niet meer.
    Zijn ze verdwenen, of ben ik vergeten waar ze staan?
    The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
    Fuji XT-2 + .......

  • #2
    Re: tutorials

    In deze lijst komen tutorials voor :

    Tutorials


    Weet niet of dat hetgene is wat je zoekt , maar oke , beter iets dan niets
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: tutorials

      Neen, 't zijn niet deze.
      Het zijn echt tutorials op deze site zelf. een voorbeeld dat ik me herinner: Jetski fotograferen. Gisteren nog gezien, maar vandaag vind ik ze niet meer.
      Het zijn twee kolommen met onderwerpen naast elkaar: Engels in de ene, Nederlands in de andere.
      The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
      Fuji XT-2 + .......

      Comment


      • #4
        Re: tutorials

        gisteren kan echt niet...op vorige site wel, nu niet meer. maar daar wordt aan gewerkt door de editors. we werken alsook aan zulke tips; zijn ze klaar, komen ze in tips of besprekingen...

        om voortijdig te antwoorden op je volgende vraag: de zaken zijn te verouderd om er nu zo al terug op te zetten...

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: tutorials

          Joe, gebruik je Internet Explorer? Kan je niet met de "Geschiedenis" of "History" knop de links van gisteren terughalen?
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #6
            Re: tutorials

            Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
            Joe, gebruik je Internet Explorer? Kan je niet met de "Geschiedenis" of "History" knop de links van gisteren terughalen?
            't Was niet op mijn computer. Wel deze in de tennisclub, die gebruikt wordt om velden te reserveren. Daar heb ik vluchtig de site van BD bezocht. Morgen ga ik nog eens kijken in de historie.
            Is er echt geen mogelijkheid dat ik die tutorials gisteren op de website van BD heb gezien? Want die tutorial van die jetski had ik nog nooit eerder gezien, vandaar dat ik hem vandaag eens wilde bekijken op mijn PC.
            The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
            Fuji XT-2 + .......

            Comment


            • #7
              Re: tutorials

              Gevonden,

              Ik weet niet hoe ik er de eerste keer ben ingeraakt, want het lukte mij daarna niet meer.
              Maar na de History te hebben bekeken op die andere PC, heb ik gevonden waar ze zaten.
              En wel hier:
              Last edited by def joe; 1 juli 2005, 08:44.
              The bitterness of cheap quality remains, long after the sweetness of low price has gone.
              Fuji XT-2 + .......

              Comment

              Working...
              X