Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parkpop Fish

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parkpop Fish

    Ben gisteren met mijn vriendin naar parkpop geweest voor Fish want daar is ze fan van en het was echt super die man heeft charisma zeg.
    Jammer dat de foto's wat onscherp en overbelicht zijn maar wilde dit wel met jullie delen.





    Fasole
    Rivieren weten het; er is geen haast bij.
    Op een dag komen we er wel
    Fujifilm 9600- Canon power shot A700

  • #2
    Re: Parkpop Fish

    Overbelicht zijn ze niet hoor, hoogstens beetje te licht, maar eventueel nog prima te corrigeren als je ze echt veel te licht moest vinden...

    En zo onscherp lijkt me die 2e nu toch ook niet?

    Comment


    • #3
      Re: Parkpop Fish

      De eerste is te verbeteren door het contrast iets te verhogen, en als je die iets verscherpt kan je er misschien nog meer uithalen.
      De tweede is volgens mij scherp genoeg .

      Ik heb gisteren ook gemerkt dat het niet zo gemakkelijk is om zo'n foto's te maken. Er is niet al te veel licht, en ze blijven ook niet stilstaan. En als je dan ook nog een wat langere lens gebruikt, moet je die ook nog eens goed stil kunnen houden. Toen het wat donkerder werd moest ik de foto's maken op iso 1600 en f2,8 en dan waren er nog verschillende bewogen foto's. Daarvan zal ik er straks wel een paar laten zien (niet de bewogen foto's natuurlijk, maar de foto's die er nog redelijk uitgekomen zijn ).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment

      Working...
      X