Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graspop 2005

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graspop 2005

    Vorig weekend naar Graspop geweest. Was niet van plan mijn fototoestel mee te nemen, omdat het nogal veel lijdt in zo'n omstandigheden. Maar zondagmiddag ben ik dan toch maar mijn kodak thuis gaan halen, ik kon het niet laten.
    De bedoeling was niet van groepen te schieten maar eerder de sfeerbeelden... Zijn ze geslaagd?

    1)overzichtje van de wei!


    2)crowdsurfing... door het leven gedragen!!!


    3)Iron Maiden... Prachtig optreden met zeer veel show. (voor kenners: spijtig dat ze fear of the dark, dance of death en brave new world niet speelden. Maar andere liedjes maakten veel goed!)

    http://www.tonjo.tk

  • #2
    Re: Graspop 2005

    Yep, goede sfeerbeelden. Vooral nummer 2 is goed.

    Comment


    • #3
      Re: Graspop 2005

      beste foto idd nummer 2.
      Aanvankelijk wou ik mijn fototoestel ook wel meenemen, maar gezien dat stof en die warmte, heb ik het maar wijselijk thuis gelaten.
      Spijtig dat het al weer voorbij is.
      En ivm Iron Maiden: spijtig dat het niet alleen vroeg, maar ook zo onverwacht snel gedaan was.
      Het vuurwerk niet geprobeerd te fotograferen?
      Stijn Swinnen
      Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
      I am not a gear whore showing off my glass collection

      Comment


      • #4
        Re: Graspop 2005

        Het vuurwerk heb ik gefilmd... want het was zo snel daar! Dus ja ik kon mijn instellingen niet meer veranderen.


        Idd aan die tweede heb ik echt wel ne sferige foto aan over gehouden
        (btw: leuk om de verschillen tss graspop en city parade hier te zien)
        http://www.tonjo.tk

        Comment


        • #5
          Re: Graspop 2005

          Slayer en Slipknot was de max zaterdag

          mocht je binnen met bvb een D70 + lenzen ?
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: Graspop 2005

            Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71
            Slayer en Slipknot was de max zaterdag

            mocht je binnen met bvb een D70 + lenzen ?

            Officiëel professionele toestellen verboden. Maar ze controleerden niet hard. Ik heb verschillende DSLR's met telelenzen gezien in het publiek, dus no problemo veronderstel ik!
            http://www.tonjo.tk

            Comment


            • #7
              Re: Graspop 2005

              tja ik mocht zelfs ni binnen met een 50cl waterflesje
              dus ...
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Re: Graspop 2005

                Goeie sfeerbeelden, ik zou het niet durven op zo'n event....


                Hoe was het optreden van Dream-Theater ?

                Comment


                • #9
                  Re: Graspop 2005

                  de crowdsurfer is wel een toffe

                  't is telkens verschieten als ze langs achter in je nek aankomen
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment


                  • #10
                    Re: Graspop 2005

                    Oorspronkelijk geplaatst door Flat-6
                    Goeie sfeerbeelden, ik zou het niet durven op zo'n event....


                    Hoe was het optreden van Dream-Theater ?
                    Dream Theater was nog eens hard... De rustige nummers bleven in de kast.
                    Portnoy speelde zijn grootse drumstel in stukken vaneen (het scheelde niet veel). En ook neige solo's van een basgitaarke met 6 snaren...
                    Ik heb er enkele foto's van, als iemand wilt dan mail ik ze wel
                    http://www.tonjo.tk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Graspop 2005

                      De sfeer zat er goed uit. Vooral de 3e geeft goed de sfeer weer. Doe zo verder

                      Comment


                      • #12
                        Re: Graspop 2005

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tonjo

                        3)Iron Maiden... Prachtig optreden met zeer veel show. (voor kenners: spijtig dat ze fear of the dark, dance of death en brave new world niet speelden. Maar andere liedjes maakten veel goed!)

                        beetje late reactie maar heb deze topic pas nu ontdekt...
                        maiden heeft idd die nummers niet gespeeld maar de tournee die ze nu doen is naar aanleiding van de DVD (the early years) en dit gaat enkel over hun 4 eerste cd's (dus albums Iron Maiden - Killers - The Number Of The Beast en Piece Of Mind)... daarom dus niet die sons gespeeld...
                        Gelukkiig stond mijn favoriete maiden nummer nog net op Piece Of Mind (The Trooper)...

                        en nu om terug on topic te komen nice sfeerbeeldjes...
                        zou het zelf dus nie doen om mijn d70 daar mee te nemen... in het gedrum en het stof...

                        Comment

                        Working...
                        X