Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geruzie op het forum.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geruzie op het forum.

    Beste forum collega's,

    Vandaag moesten wij (BD) vaststellen dat er weer een ruzie en een welles-nietes spel aan de gang was in het 'Algemeen' forum. Naast een meningsverschil tussen twee personen, werd BD er ook in betrokken door opmerkingen alsdat wij teveel zouden tolereren e.d.

    Ik herhaal het nog eens, hopelijk voor de laatste keer:
    "Dit is een discussieforum voor en door enthousiaste fotografen, ik kan begrijpen dat er in al het enthousiasme al eens een woord teveel gezegd wordt, of er een woord verkeerd begrepen wordt. Daarbij komt dat 'geschreven' berichten altijd koeler overkomen dan het gesproken woord. Daarentegen zijn wij allen volwassen mensen en ik denk niet dat er één iemand op dit forum de bedoeling heeft van iemand anders te kwetsen. 'Wie vrij is van zonde, werpe de eerste steen heeft vroeger al iemand eens gezegd ...'"

    In ieder geval, ik heb de bewuste topic verwijderd, dit is in onderling overleg gebeurd met de BD-crew, maar ik neem hier de volle verantwoordleijkheid voor op; Klachten mogen bijgevolg naar mijn adres gestuurd worden. Gelieve hierbij wel rekening te houden dat terwijl wij ruzies proberen in de kiem te smoren, wij geen tijd hebben voor andere zaken (zoals de site te optimaliseren, te updaten of bepaalde zaken te organiseren). Iedere persoon is vrij van zich al dan niet op het forum te begeven, wij bieden met plezier deze vorm van communicatie aan, maar vragen toch een minmum aan volwassenheid, aan relativeringsvermogen en aan verdraagzaamheid. Ik heb niet langer zin om als 'scheidsrechter' op te treden bij banale ruzies of simpele meningsverschillen. Hopelijk kunnen jullie begrip opbrengen voor onze zienswijze en kunnen we dergelijke zaken vermijden in de toekomst.

    Groetjes,

    Sven De Troch
    Forum Administrator
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

  • #2
    Daar ben ik het volledig mee eens. Het is en blijft een hobby en het ruzie maken niet waard.
    Discuteren is plezierig maar het moet beleefd en binnen de perken blijven zonder dat daar giftige pijlen moeten voor worden afgeschoten.
    Groeten Scorpio

    Comment


    • #3
      volledig mee akkoord...
      de nieuwsberichten staan bol van de miserie tegenwoordig, op straat en in de wagen kan je maar beter in de rij lopen en zwijgen of je krijgt te maken met agressie...
      dus laat ons het hier aub beschaafd houden en indien nodig het gebruikelijke water bij de wijn doen.

      groeten
      Luc

      Comment


      • #4
        Originally posted by clash
        volledig mee akkoord...
        de nieuwsberichten staan bol van de miserie tegenwoordig, op straat en in de wagen kan je maar beter in de rij lopen en zwijgen of je krijgt te maken met agressie...
        Schreef CLASH ! (Sorry, Luc, ik vond het gewoon grappig, die combinatie van wat je schrijft (volledig mee akkoord trouwens) en je nickname
        Jan
        www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

        Comment


        • #5
          Volledig mee akkoord. Indien er toch woorden zouden ontstaan (wat altijd kan), kan je dit via mail of een telefoontje op een volwassen manier uitpraten en als dat niet genoeg zou zijn ... iemand totaal negeren kan soms nog erger zijn met elkaar ruzieën!
          :: http://www.dpix.be ::

          Comment


          • #6
            lol....
            de nickname komt voort uit een afkorting van mijn familienaam en stamt nog af van mijn schooltijd...

            groeten,
            Luc

            Comment


            • #7
              Is er nu alweer geruzied ?? Pfff... alsof er nog niet genoeg heethoofden op deze wereld rondlopen...
              Canon EOS 5D mk III / EF 50 F1,4 / EF 24-105 F4 / EF 70-200 F2,8 / EF 100-400 F4,5-5,6 / Meike MK-5D3 / ​Ext EF 1.4x II

              Comment


              • #8

                Comment


                • #9
                  Originally posted by clash
                  volledig mee akkoord...
                  de nieuwsberichten staan bol van de miserie tegenwoordig, op straat en in de wagen kan je maar beter in de rij lopen en zwijgen of je krijgt te maken met agressie...
                  dus laat ons het hier aub beschaafd houden en indien nodig het gebruikelijke water bij de wijn doen.

                  groeten

                  Ik zou het niet beter kunnen zeggen ; volledig akkoord uiteraard met deze zienswijze.

                  Comment


                  • #10
                    Ben het hier helemaal mee eens. Ik vind ook dat de kracht van dit forum ligt in de fijne manier waarop een ieder met respect voor elkaar zijn/haar mening geeft, dit in tegenstelling tot de vele usenet groepen waar je alleen van die ruzieberichten leest.
                    Laten we het aub zo houden
                    Carl
                    Fujifilm X-Pro-1 met XF 35 f1.4 en XF 18 f2.0, Fujifilm XT-1 met Fujinon 18-55 2.8-4.0, Fuji XE-2 met XF 27mm 2.8 en nog wat glaswerk.

                    Comment


                    • #11
                      ik heb zo de indruk dat ik net op het "juiste ogenblik" geen toegang had tot het forum .. de beschreven ruzies zijn bij mij ongemerkt voorbij gegaan .. een technische panne die me dus "niets" deed missen .. .. soit, we zitten hier om ons te amuseren met onze hobby, n'est pas?

                      Comment

                      Working...
                      X