PDA

Volledige versie bekijken : OPROEP modellenfotos WINTERSLAG INZENDEN!!!

mic
27 juni 2005, 00:09
Er zijn nog Bders die nog altijd geen modellenfoto's van de shooting van Winterslag hebben opgestuurd.????

Mogen we vragen dit alsnog te doen?
De meisjes die die dag gratis ter jullie beschikking stonden wachten op jullie foto's.
Je hebt nog even tijd tot 8 juli.
Je ging hiermee akkoord toen je je inschreef voor deze modellenshoot.
Nog 28 BDers die zich ingeschreven hadden in Winterslag hebben nog geen foto's naar Bjokke gestuurd. :B
Vergeet dus niet ze alsnog op te sturen aub.

Aan de anderen, Verschrikkelijk bedankt, de meisjes zijn superblij met jullie prachtfoto's! :G

Dus mensen, als je 't vergeten bent, stuur je foto's nu per mail of per post op naar Bjokke.
Anders kan je niet aan de volgende modellenshootings deelnemen. (Gewoon omdat je de afspraak niet nakomt)
De organisatie en de modellen werken gratis om jullie mooie foto's. Wat we vragen is enkel de beste modellenfoto's op te sturen naar Bjokke, per mail of per post.
Anders zullen deze gratis modellenshootings geen lang leven beschoren zijn... Want dan gaat er geen model nog willen komen.

Dus BDers die zich al ingeschreven hebben voor modellenshoot Waterschei??? Zijn de foto's van de vorige shoot al op de post?
Verschrikkelijk bedankt voor je begrip.
De Winterslag/ Waterschei/.../ modellenshoot crew

mic
27 juni 2005, 00:39
http://www.micdigital.be/bd/msn.jpg

:clown: :D :D :D :D :D :p

Fullator
27 juni 2005, 12:50
Van goede en kwade dingen....

Waarschijnlijk door de hitte: servercrash, met op de hoofd HDD alle foto's van Winterslag. De imagetank was intussen gewist...

Dus met veel moeite en geduld geprobeerd de gewiste gegevens te recupereren. Lukte gedeeltelijk, maar vele foto's waren maar gedeeltelijk bruikbaar.

Dus je creativiteit gebruiken, en van een halve foto toch een hele maken. Hier zie je alvast één resultaat. De rest volgt, en waarschijnlijk toch nog voor 8 juli :D

http://users.pandora.be/lvolders/BD/BDLaura1.jpg

seppuku
30 juni 2005, 06:57
Mailtje is gisteren naar Bjokke vertrokken.

seppuku.

Bizzeke
30 juni 2005, 15:05
Heb geen modellen getrokken toen ... :o

Enkel masjientjes en gebouwkes

mic
30 juni 2005, 15:22
Heb geen modellen getrokken toen ... :o

Enkel masjientjes en gebouwkes
Dan hoef je niets in te zenden he.... We willen enkel de aanwezige modellen belonen met hun eigen foto's... geen masjientjes :p

Bizzeke
30 juni 2005, 16:40
Dan hoef je niets in te zenden he.... We willen enkel de aanwezige modellen belonen met hun eigen foto's... geen masjientjes :p

:clown: ;)

wilco v dijk
1 juli 2005, 13:11
ik hoop dat mijn cd bij bjokke is geariveerd.

Wilco en Rino twee op een cd (ja want wij zijn zuinig) :D

kazan
2 juli 2005, 17:14
Zo mijn fotokes zijn nu ook op de plaats waar ze moeten zij ;)
( bij bjokke )

Skitch
2 juli 2005, 19:21
Ook alleen masjientjes, gebouwen en BD'ers.

Groetjes

Skitch

k@rel
6 juli 2005, 19:16
Voila, mijn fotookes zouden nu ook ter plaatse moeten zijn :)

Svenmichiels
8 juli 2005, 17:37
Hallo,

Ik hoop dat iedereen z'n foto's heeft ingezonden, want anders is het te laat hé mannekes :D

mvg Sven

mic
8 juli 2005, 23:46
Jep het is vandaag de negende .
Dus wie aan de modellenshoot van Winterslag heeft deelgenomen en geen foto's naar bjokke gezonden heeft...
Tja , spijtig maar die kunnen aan de volgende modellenshoots niet meer deelnemen wegens schendig van de afspraak. ;)
en nee, ge moet nu geen foto's meer zenden, het is telaat.
en nee, ge moet niet proberen om een reden op te geven... 't zal niet lukken.
Wij zijn strenger dan, dan... dan... tja, dan wat eigenlijk?

Fullator
31 juli 2005, 18:47
Er zijn nog Bders die nog altijd geen modellenfoto's van de shooting van Winterslag hebben opgestuurd.????

Mogen we vragen dit alsnog te doen?
De meisjes die die dag gratis ter jullie beschikking stonden wachten op jullie foto's.
Je hebt nog even tijd tot 8 juli.
Je ging hiermee akkoord toen je je inschreef voor deze modellenshoot.
Nog 28 BDers die zich ingeschreven hadden in Winterslag hebben nog geen foto's naar Bjokke gestuurd. :B
Vergeet dus niet ze alsnog op te sturen aub.

Aan de anderen, Verschrikkelijk bedankt, de meisjes zijn superblij met jullie prachtfoto's! :G

Hallo Mic,

Ik krijg hier zonet een telefoontje van een heel teleurgestelde Nancy en Sandra die terug zijn uit vakantie. Ze hebben geen CD in hun brievenbus gevonden, dus geen foto's van Winterslag. Is er iets misgelopen? Er zijn toch heel wat foto's van hen gemaakt? Ze hebben er heel hun vakantie naar uitgekeken.

Kan daar nog iets aan gedaan worden?

Veel dank!

mic
31 juli 2005, 18:50
Hallo Mic,

Ik krijg hier zonet een telefoontje van een heel teleurgestelde Nancy en Sandra die terug zijn uit vakantie. Ze hebben geen CD in hun brievenbus gevonden, dus geen foto's van Winterslag. Is er iets misgelopen? Er zijn toch heel wat foto's van hen gemaakt? Ze hebben er heel hun vakantie naar uitgekeken.

Veel dank!

He??? Nee? dat meen je niet???

Bjokke heeft alle modellen een CD én een DVD met een film over winterslagshoot toegestuurd... ???
Ik heb 19 DVD's aan Bjokke bezorgt om aan alle aanwezige modellen te geven.
Er zal idd wat fout gelopen zijn...
Zal es een mailtje naar Bjokke sturen.

mic
31 juli 2005, 23:34
Hallo Mic,

Veel dank!

Inderdaad... De CD's zijn nog niet verzonden. (Wist ik niet)
Maar het zou dus deze week in orde komen.
hier de mail van bjokke

--------knip----------------
Die foto's samen met de dvd gaan deze week de post op
Omdat iedereen tot het laatste moment heeft gewacht om alle
Foto"s op te sturen heb ik dus in een paar dagen tijd een hele
Pak mails en cd's binnengekregen. Ik had helaas ook nog vele andere dingen te doen vandaar dat ik nog niet alles verwerkt had. Ik ben aan de laatste mails bezig
En dan kan ik de CD's branden en normaal gezien gaat alles deze week op de bus naar de modellen.

---------------------knip------------------

Zo zie je maar, even geduld he en je modellen hebben een Cd en de DVD...

Fullator
1 augustus 2005, 21:14
Inderdaad... De CD's zijn nog niet verzonden. (Wist ik niet)
Maar het zou dus deze week in orde komen.
hier de mail van bjokke

--------knip----------------
Die foto's samen met de dvd gaan deze week de post op
Omdat iedereen tot het laatste moment heeft gewacht om alle
Foto"s op te sturen heb ik dus in een paar dagen tijd een hele
Pak mails en cd's binnengekregen. Ik had helaas ook nog vele andere dingen te doen vandaar dat ik nog niet alles verwerkt had. Ik ben aan de laatste mails bezig
En dan kan ik de CD's branden en normaal gezien gaat alles deze week op de bus naar de modellen.

---------------------knip------------------

Zo zie je maar, even geduld he en je modellen hebben een Cd en de DVD...

Heel hard bedankt, ook namens hen...