Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Car-Pooling naar topfoto.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Car-Pooling naar topfoto.

    hallo, wegens problemen met men nieuwe 350D mag ik mijn toestel gaan omruilen naar topfoto in duitsland. Moest er iemand daar ook zijn en wat willen delen in de kosten om tot daar te geraken ik vertrek vanuit Brugge-Gent-Leuven-aaken-Duren datum zaterdag 2-07-05. Dus nu zaterdag. Grtz Kurt
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

  • #2
    Re: Car-Pooling naar topfoto.

    Van Brugge naar Duren?
    Hoeveel moet je bijleggen aan je voordeel?

    Comment


    • #3
      Re: Car-Pooling naar topfoto.

      Ik heb zelf niet direct iets nodig, maar wil eventueel wel eens een kijkje gaan nemen. Ik moet wel tegen 18h terug thuis zijn, maar TopFoto is zelf maar open tot 15h?
      Ik heb een bedrijfswagen... Dus vanaf Aartselaar/Kontich is er eventueel wel gratis vervoer mogelijk. (ligt natuurlijk niet op de weg naar Leuven)

      Comment


      • #4
        Re: Car-Pooling naar topfoto.

        Eventueel al een eerste halte is Leuven. .
        Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
        http://www.racenews.be

        Comment


        • #5
          Re: Car-Pooling naar topfoto.

          Route zou waarschijnlijk Aartselaar - Antwerpen - Lummen - Genk - Heerlen - Aachen - Düren zijn... Dat is de kortste en dus meest logische weg.

          Wie zouden er eigenlijk gaan? Zelf heb ik niet direct wat nodig, maar ik zou er wel eens rond willen kijken
          + wat zijn jullie plannen: gewoon heen en terug? Aangezien ik 's middags toch ook nog even in Antwerpen moet zijn.

          Ik hoor nog wel wat en misschien tot zaterdag.

          Comment


          • #6
            Re: Car-Pooling naar topfoto.

            Vanaf brugge is via brussel toch wel het kortst hoor en momenteel het snelst ook! vorige zaterdag ervaren! Mini Sd anders
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

            Comment


            • #7
              Re: Car-Pooling naar topfoto.

              Ik ga deze week ook...
              Maar weet de dag nog niet. Ingo moet me nog bellen wanneer m'n bestelling er is.
              Waarschijnlijk donderdag... Maar voor mij is 't vlakbij, vanuit Genk.

              O, ja, voor de BDers die bij Topfoto wat kopen.. Vergeet niet te zeggen dat je lid van Belgiumdigital bent. Dan krijg je een flinke korting.

              Comment


              • #8
                Re: Car-Pooling naar topfoto.

                Oorspronkelijk geplaatst door mic
                O, ja, voor de BDers die bij Topfoto wat kopen.. Vergeet niet te zeggen dat je lid van Belgiumdigital bent. Dan krijg je een flinke korting.
                Just curious ... "Hoeveel" versta je onder korting ?

                Comment


                • #9
                  Re: Car-Pooling naar topfoto.

                  Oorspronkelijk geplaatst door mic
                  O, ja, voor de BDers die bij Topfoto wat kopen.. Vergeet niet te zeggen dat je lid van Belgiumdigital bent. Dan krijg je een flinke korting.
                  VZW- of forumlid?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Car-Pooling naar topfoto.

                    Oorspronkelijk geplaatst door mic
                    O, ja, voor de BDers die bij Topfoto wat kopen.. Vergeet niet te zeggen dat je lid van Belgiumdigital bent. Dan krijg je een flinke korting.

                    Nu komt hem daar mee af ..... al mijn inkopen voor de komende zomer zijn reeds gedaan (en 'k had mijn lidkaart dan nog wel in de voiture liggen, als ik daar was.....)..... 'k was al gewoon tevreden dat de hond binnen gevraagd werd, en een kom water kreeg.....
                    To make your dreams come true, wake up

                    Comment


                    • #11
                      Re: Car-Pooling naar topfoto.

                      Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                      Nu komt hem daar mee af ..... (en 'k had mijn lidkaart dan nog wel in de voiture liggen
                      LOL
                      Maar allez, troost u, tis misschien de moeit niet

                      Comment


                      • #12
                        Re: Car-Pooling naar topfoto.

                        Idd korting voor Belgiumdigital leden. Maar je moet 't wel tegen Ingo zeggen he? Anders weet de brave man 't niet.
                        Voorbeeldje?
                        Ik wou de fotoprinter Canon IP 8500.
                        Hier bij Bells (computerwinkeltje) betaal je 420 euro en da's niet de duurste, heb er duurder gezien.
                        Op de site van Topfoto staat hij 354,90 euro.
                        Als je BD lid bent betaal je 340 euro bij topfoto.
                        Dus dit is nogmaar een relatief klein bedrag he? Als je een body met glaswerk koopt kan 't aardig oplopen en spaar je een lens uit...
                        Ik spaar zo'n 80 a 100 euro uit door hem bij Topfoto te kopen. En voor mij is Duren niet zo gek ver... We gaan bijna iedere week naar Aken shoppen... en Duren is maar tien minutjes verder.

                        BDers, zeg gewoon dat je van BD bent en je zal de prijs zien zakken. Hij (Ingo) weet dat hier veel tevreden kopers zitten en doet daar iets extra voor.
                        En 't fijne is dat je gewoon Nederlands kan babbelen.
                        Pasop ik wil hier geen reclame maken hoor... da's mijn bedoeling niet. maar als we iets goedkoper krijgen is dat toch altijd meegenomen. onze hobby kost al geld genoeg. (Alé , da vind ik toch)
                        Last edited by mic; 27 juni 2005, 23:44.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Car-Pooling naar topfoto.

                          Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                          Nu komt hem daar mee af ..... al mijn inkopen voor de komende zomer zijn reeds gedaan (en 'k had mijn lidkaart dan nog wel in de voiture liggen, als ik daar was.....)..... 'k was al gewoon tevreden dat de hond binnen gevraagd werd, en een kom water kreeg.....
                          Hahahaha, maar ale gij hebt toch water gekregen he?
                          Maar had je BD lidkaart laten zien dan had ge wel iets anders gekregen...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Car-Pooling naar topfoto.

                            Ne Fanta zeker?
                            Website: http://www.d-eye.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Car-Pooling naar topfoto.

                              Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce
                              Ne Fanta zeker?
                              mmm, da denk ik niet.. Want dan heeft hij geen winst meer. De prijs van de ruwe Fanta per barrel is gisteren weer gestegen...

                              Comment

                              Working...
                              X