Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gepersonaliseerde avatar

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gepersonaliseerde avatar

    Ik zie dat een aantal forumleden een gepersonaliseerde avatar gebruiken.
    Maar in de user cp zie ik niet hoe ik ook zoiets kan doen.
    Kan iemand mij de procedure uiteenzetten?

    Tnx !
    Meer foto's op mijn website

  • #2
    Re: Gepersonaliseerde avatar

    Lees deze topic even door.


    Willy
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Gepersonaliseerde avatar

      nooit in user cp zoeken, altijd in het forum

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Gepersonaliseerde avatar

        Ok, bedankt voor de tips.
        Ik heb een 2-tal dagen geleden mijn avatar doorgemaild.
        Moet ik nu zelf nog iets doen in de user CP af gaat alles gewoon vanzelf?
        Meer foto's op mijn website

        Comment


        • #5
          Re: Gepersonaliseerde avatar

          Alles gaat vanzelf. Je hoeft niets meer te doen.
          Je krijgt wellicht nog een berichtje van Sven dat de avatar online staat en dus zichtbaar geworden is voor iedereen ...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Gepersonaliseerde avatar

            Ik ben al een tijdje opzoek naar een persoonlijke avartar waarin mijn naam 'Engelen' als figuur verwerkt is. Een engeltje dus.


            Heeft iemand een idee hoe ik dit kan realiseren of moet ik daar een grafisch ontwerper voor aanspreken. Bedoeling is ook dat dit als mijn kenmerk op de foto's gaat komen ...

            Greetz, RonnyE

            Comment


            • #7
              Re: Gepersonaliseerde avatar

              Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
              Een engeltje dus.
              Heeft iemand een idee hoe ik dit kan realiseren of moet ik daar een grafisch ontwerper voor aanspreken. Bedoeling is ook dat dit als mijn kenmerk op de foto's gaat komen ...
              Je kan een grafische vormgever aanspreken om zoiets voor je te maken. Maar ja, veronderstel niet dat je hem/haar voor zoiets gaat betalen?
              Misschien kan je zelf iets tekenen/inscannen uit een boek of magazine en bewerken in photoshop?
              Of ergens een beeldje fotograferen en in PS hoog contrast instellen en eventueel een filter erop zetten zodat je een soort 'tekening-gevoel' krijgt?

              Anyway, als je een mooie afbeelding hebt waarvan je houdt, en het lukt je totaal niet; mail het naar mij
              Stijn Swinnen
              Dank u om mijn website te bezoeken - Lenske Boortmeerbeek
              I am not a gear whore showing off my glass collection

              Comment


              • #8
                Re: Gepersonaliseerde avatar

                als professioneel fotograaf (he ronny ) moet ie dat zelf kunnen vind ik...

                ik ga er ook binnenkort nog eens eentje maken

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #9
                  Re: Gepersonaliseerde avatar

                  Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                  als professioneel fotograaf (he ronny ) moet ie dat zelf kunnen vind ik...

                  ik ga er ook binnenkort nog eens eentje maken
                  Hey Ajuin

                  he he, eigenlijk niet volledig mee eens. Ik denk dat er een groot verschil is tussen een fotograaf en een grafisch ontwerper. Ik ben het eerste maar niet het tweede. Zie ook reads een tread eerder van mij ... de fotografen zullen in de toekomst samenwerken met grafisch ontwerpers en andersom

                  Trouwens als jij weet waar ik 'engelen' kan fotograferen mag je het mij zeggen ;-)
                  Greetz, RonnyE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gepersonaliseerde avatar

                    Oorspronkelijk geplaatst door anendel
                    Je kan een grafische vormgever aanspreken om zoiets voor je te maken. Maar ja, veronderstel niet dat je hem/haar voor zoiets gaat betalen?
                    Misschien kan je zelf iets tekenen/inscannen uit een boek of magazine en bewerken in photoshop?
                    Of ergens een beeldje fotograferen en in PS hoog contrast instellen en eventueel een filter erop zetten zodat je een soort 'tekening-gevoel' krijgt?

                    Anyway, als je een mooie afbeelding hebt waarvan je houdt, en het lukt je totaal niet; mail het naar mij

                    Ik zal eraan denken

                    Greetz, RonnyE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gepersonaliseerde avatar

                      Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                      Trouwens als jij weet waar ik 'engelen' kan fotograferen mag je het mij zeggen ;-)
                      Greetz, RonnyE
                      in een kerstboom?

                      ik heb zelf ook PS op mijzelf geleerd, en heb nog een lange weg af te leggen. ik hoop dat je engeltje duidelijk blijft in de kleine avatars. zorg dus voor een duidelijke voor- en achtergrond

                      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                      Comment


                      • #12
                        Re: Gepersonaliseerde avatar

                        Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE
                        Hey Ajuin

                        he he, eigenlijk niet volledig mee eens. Ik denk dat er een groot verschil is tussen een fotograaf en een grafisch ontwerper. Ik ben het eerste maar niet het tweede. Zie ook reads een tread eerder van mij ... de fotografen zullen in de toekomst samenwerken met grafisch ontwerpers en andersom

                        Trouwens als jij weet waar ik 'engelen' kan fotograferen mag je het mij zeggen ;-)
                        Greetz, RonnyE

                        Ik ben het tweede en oefen hard voor het eerste ...
                        Ik weet wel een adreske voor die engelen, probleem is, is enkele reis
                        | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gepersonaliseerde avatar

                          Oorspronkelijk geplaatst door Baron
                          Ik ben het tweede en oefen hard voor het eerste ...
                          Ik weet wel een adreske voor die engelen, probleem is, is enkele reis
                          LOL tja zo erg wil ik het niet drijven

                          Greetz, RonnyE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gepersonaliseerde avatar

                            Ben ook het tweede met ruime interesse voor het eerste. Zowiezo hebben optie twee en één raakvlakken. Ze kijken met andere ogen naar de realiteit, hebben (normaal gezien) oog voor detail, compositie, verhoudingen, harmonie, ...
                            Voor avatar zijn vereenvoudigde ontwerpen van ExLibris bruikbaar. Daar bestaan zeer mooie voorbeelden van
                            (avatar kan eigenlijk een beetje beschouwd worden als digitaal ExLibris)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gepersonaliseerde avatar

                              Oorspronkelijk geplaatst door JurgenTn
                              Ben ook het tweede met ruime interesse voor het eerste. Zowiezo hebben optie twee en één raakvlakken. Ze kijken met andere ogen naar de realiteit, hebben (normaal gezien) oog voor detail, compositie, verhoudingen, harmonie, ...
                              Voor avatar zijn vereenvoudigde ontwerpen van ExLibris bruikbaar. Daar bestaan zeer mooie voorbeelden van
                              (avatar kan eigenlijk een beetje beschouwd worden als digitaal ExLibris)
                              Euh Exlibris? klinkt latijn, heb ik ook gevolgd maar had maar 28% op dat vak Wa is da?

                              Greetz, RonnyE

                              Comment

                              Working...
                              X