Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Siliconen, badges & Lowepro...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Siliconen, badges & Lowepro...

    ...of hoe fixen we zonder de hulp van "boerkensgaren, Corset, pardon, Cordette" en spuug een badge op ne Lowepro fotozak. Na een nachtje slapen zit op mijn atributen alles nog stevig en soepel vast. Op zowel mijn tas als de draagriem van m'n camera.
    Dus dames stopt u wild geraas, de mannen zullen het wel fixen met siliconen: High Tech Seven !



  • #2
    Dit zou wel eens de oplossing kunnen zijn, met die siliconen kan je olifant omgekeerd tegen het plafond hangen....
    Canon 6D

    Comment


    • #3
      Merk? serie ..??? Welke siliconen heb je gebruikt? Ik bedoel welk merk, kleur? enz...
      Als 't toch blijft zitten, willen we dit wel eens proberen..

      Comment


      • #4
        Hopelijk helpt dit, want straks heb ik al meer tubes lijm dan camera's !

        Merk en winkel aub ?
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tom Bombadil
          Dit zou wel eens de oplossing kunnen zijn, met die siliconen kan je olifant omgekeerd tegen het plafond hangen....
          Olifanten weet ik niet Tom, maar spiegels, kasten en lavabo's is geen probleem. Badges nu ook niet !

          Comment


          • #6
            Originally posted by mic
            Merk? serie ..??? Welke siliconen heb je gebruikt? Ik bedoel welk merk, kleur? enz...
            Als 't toch blijft zitten, willen we dit wel eens proberen..
            Mic, High Tech Seven (is het type) van Soudal (is de producent), gekocht bij Hubo (in Yellow City).

            Comment


            • #7
              Originally posted by Marc
              Hopelijk helpt dit, want straks heb ik al meer tubes lijm dan camera's !
              Merk en winkel aub ?
              Zie hierboven Marc, maar ik denk dat je deze kunt vinden in alle doe het zelf zaken. Hubo is wel één der goedkoopste met die dingen.

              Comment


              • #8
                Ik vind dat de naam moest veranderen:
                nl. van BelgiumDigital naar BelgiumPlakItAll
                I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                Comment


                • #9
                  Ale als jij het Flurk dan trek ik dat zeker niet in twijfel, mijn verzameling lijm is ondertussen aanzienlijk gestegen pffffffffff.
                  Ik zal dan maar siliconen gaan kopen zeker want pamela heeft er geen meer op stock, dus naar den Hubo
                  Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

                  Comment


                  • #10
                    Uh Flurk, durf het haast niet te vragen heb je ook al tesetn uitgevoerd in bijv. de oven, onder water, vrieskist ....?

                    Jan
                    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by jee-esteke
                      Ik vind dat de naam moest veranderen:
                      nl. van BelgiumDigital naar BelgiumPlakItAll
                      Jee-esteke, misschien kun je ook eens kasteelbier proberen ? Witte Hoegearden lukt niet !

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Tribal69
                        Ale als jij het Flurk dan trek ik dat zeker niet in twijfel, mijn verzameling lijm is ondertussen aanzienlijk gestegen pffffffffff.
                        Ik zal dan maar siliconen gaan kopen zeker want pamela heeft er geen meer op stock, dus naar den Hubo
                        Succes Luc !

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by jamonadap
                          Uh Flurk, durf het haast niet te vragen heb je ook al tesetn uitgevoerd in bijv. de oven, onder water, vrieskist ....?
                          Jan
                          Siliconen Jan, zoals veel vrouwen....siliconen !

                          Comment


                          • #14
                            Siliconen Jan, zoals veel vrouwen....siliconen !
                            ... Flurk suggereert toch niet dat je met een vrouw al eerder testen in een oven ...., hebt uitgevoerd??!!

                            Jan
                            You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                            Comment


                            • #15
                              Siliconen Jan, zoals veel vrouwen....siliconen !

                              De reclame van een grote bouwmarkt.

                              "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                              Member of Han Fan Clan
                              Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

                              Comment

                              Working...
                              X