Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht: 20D eigenaar in brugge/gent/veurne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht: 20D eigenaar in brugge/gent/veurne

    Goeieavond,

    We geraken er niet meer aan uit. Vandaag heeft er nog een derde persoon gekeken naar de camera van mijn broer, en hij was ook niet overtuigd van de scherpte/detail in de foto's. De problemen die we hebben staan beschreven in volgende topic:

    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=77080

    Om er zeker van te zijn dat het aan het toestel ligt, en niet aan de 20D reeks hadden we graag eens vergeleken met een andere 20D. We zijn dus op zoek naar een 20D eigenaar in de omtrek om de toestellen eens te vergelijken. Door met beide toestellen eens op statief dezelfde foto nemen kunnen we goed vergelijken.

    Er direct al een paar dagen/plaatsen bijplakken:
    - ofwel morgenavond/zaterdagmorgen in brugge of kanten van veurne
    - ofwel zaterdagmiddag/avond in de (ruime) omstreken van brugge
    - ofwel zondag ergens rond veurne/de panne
    - ofwel volgende week ergens langs de kanten van gent.

    Een vriendelijke bd-er die dit ziet zitten mag me altijd een pb-tje sturen of emailen op bert @ grijzeblubber.be.

    Groeten,
    bernie.
    edit mod
    verplaatst naar een forumonderdeel dat hier meer geschikt voor is
    JO(han)
    Last edited by Jo; 24 juni 2005, 11:03.
    Grijzeblubber.be - de weblog van een kleur- en vormloze massa op 1 meter 90 hoogte.

  • #2
    Re: gezocht: 20D eigenaar in brugge/gent/veurne

    Oorspronkelijk geplaatst door bernie
    Goeieavond,

    We geraken er niet meer aan uit. Vandaag heeft er nog een derde persoon gekeken naar de camera van mijn broer, en hij was ook niet overtuigd van de scherpte/detail in de foto's. De problemen die we hebben staan beschreven in volgende topic:

    Sinds deze week heb ik mijn EOS 300D omgeruild voor een 20D. Toen ik thuis kwam bekeek ik voor de eerste keer de testfoto's die ik gemaakt had, en wat mij opviel is dat de scherpte dik tegenviel. Ik heb de proef op de som genomen, en eens vergeleken met de EOS 300D van mijn broer. Beide foto's zijn op een statief gemaakt,


    Om er zeker van te zijn dat het aan het toestel ligt, en niet aan de 20D reeks hadden we graag eens vergeleken met een andere 20D. We zijn dus op zoek naar een 20D eigenaar in de omtrek om de toestellen eens te vergelijken. Door met beide toestellen eens op statief dezelfde foto nemen kunnen we goed vergelijken.

    Er direct al een paar dagen/plaatsen bijplakken:
    - ofwel morgenavond/zaterdagmorgen in brugge of kanten van veurne
    - ofwel zaterdagmiddag/avond in de (ruime) omstreken van brugge
    - ofwel zondag ergens rond veurne/de panne
    - ofwel volgende week ergens langs de kanten van gent.

    Een vriendelijke bd-er die dit ziet zitten mag me altijd een pb-tje sturen of emailen op bert @ grijzeblubber.be.

    Groeten,
    bernie.
    Ik wil het wel doen, maaar het zal dan nog wel een tijdje duren.
    Dit weekend rally van Ieper en dan vertrek ik maandag ochtend voor een maandje naar Tsjechië.
    een plaatje zegt meer dan 1000 woorden

    Comment


    • #3
      Re: gezocht: 20D eigenaar in brugge/gent/veurne

      Ik heb ook sinds 1 week een 20D, geswitst van de D70 van Nikon.
      Ik kan wel huilen om de scherpte die die 20D geeft.
      Heb er een dure L lens bij, de Canon 100-400 USM L IS, maar wat een onscherpe beelden niet te geloven voor een camara en lens voor die prijs.
      Heb echt van alles geprobeerd maar geen scherpte.
      Weet het ook even niet meer wat te doen.
      Vanavond pak ik maar weer de D70.

      Gr. John
      www.sportactiefoto.nl

      Comment


      • #4
        Re: gezocht: 20D eigenaar in brugge/gent/veurne

        ik heb een 20d en ben van kortrijk normaal gezien heb ik alle tijd iedere dag
        indien intresse pm aub
        goed bezig

        Comment


        • #5
          Re: gezocht: 20D eigenaar in brugge/gent/veurne

          bedankt voor het aanbod van iederen, maar het is sinds gisteren niet meer nodig. De camera is teruggegaan naar de leverancier, en binnenkort gaan er wat canon lenzen te koop komen...

          bernie.
          Grijzeblubber.be - de weblog van een kleur- en vormloze massa op 1 meter 90 hoogte.

          Comment


          • #6
            Re: gezocht: 20D eigenaar in brugge/gent/veurne

            Oorspronkelijk geplaatst door marbico
            Ik heb ook sinds 1 week een 20D, geswitst van de D70 van Nikon.
            Ik kan wel huilen om de scherpte die die 20D geeft.
            Heb er een dure L lens bij, de Canon 100-400 USM L IS, maar wat een onscherpe beelden niet te geloven voor een camara en lens voor die prijs.
            Heb echt van alles geprobeerd maar geen scherpte.
            Weet het ook even niet meer wat te doen.
            Vanavond pak ik maar weer de D70.

            Gr. John
            Misschien eerst even de omstandigheden doorgeven waarin je de foto's maakt... Want als je onder dezelfde omstandigheden een superscherpe foto verwacht als met een 18-70 lens dan zit er iets mis aan je verwachtingspatroon...

            De regel dat de fotograaf de foto maakt en niet het toestel is nog altijd meer dan waar...
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment

            Working...
            X