Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop camera via internet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop camera via internet

    Graag zou ik de Panasonic Lumix DMC-FZ5 (Silver) willen aankopen. Op allerlei sites heb ik al gelezen dat Pixmania soms voor problemen kan zorgen. Heeft er iemand ervaring met www.nomatica.be ??

    En ik zou daarbij ook nog willen vragen of er iemand ervaring heeft met deze camera ?? Vooral dan met het schieten van bewegende voorwerpen ?? Ik heb een passie voor windhonden en die gaan te snel voor mijn compacte Sony DSC-P72.

    Groetjes Dé

  • #2
    Re: aankoop camera via internet

    Pixmania zou ik je inderdaad afraden. Ben zelf nog aan het wachten op mijn geld na weigering van een niet-geslaagde levering.

    Probeer eens je camera te vinden op www.top-foto.de

    Betalen kan je via overschrijving en de levering is onberispelijk.
    Heb zelf vandaag mijn bestelling gekregen.

    Comment


    • #3
      Re: aankoop camera via internet

      Hoeveel betaal je voor verzending bij top foto?
      M'n duits is niet zo goed om het terug te vinden...

      Comment


      • #4
        Re: aankoop camera via internet

        Ik denk 18 euro (het is te zien als je'm in je winkelwagen stopt)

        Comment


        • #5
          Re: aankoop camera via internet

          hoe gaat dat met garantie ??

          We zijn net terug van fotozaak Hoogmartens uit Houthalen de DMC-FZ5 stond in de reclamefolder. Ze hadden hem niet in voorraad en na wat telefoontjes blijkt dus dat ie gewoon niet leverbaar is in België. Ik hoop dat ze hem dan wel in Duitsland hebben

          Comment


          • #6
            Re: aankoop camera via internet

            Van dat Duits moet ge niet inzitten. Ingo Albert (zaakvoerder) spreekt vloeiend nederlands en zijn medewerk(st)er ondertussen ook al.

            Gewoon eens bellen en je zal meteen weten of het toestel in voorraad is en hoeveel het kost. Ofwel moet je eens het toestel 'zogezegd' bestellen via zijn site en op de afrekening zal je meteen weten hoeveel de verzending is (idd 18 euro).

            Comment


            • #7
              Re: aankoop camera via internet

              Of rij er gewoon naar toe, iets verder dan Aken, dus niet zo ver van waar je woont.

              Ik heb gisteren nog met Ingo gebeld, zeer vriendelijk man, en spreekt idd voortreffelijk Nederlands.

              Mvg,

              Comment


              • #8
                Re: aankoop camera via internet

                Ik haal het topic weer een terug naar boven

                Vandaag kreeg ik een "Note of Dispatch" dus mijn nieuw speelgoedje is onderweg (Ik heb hem donderdagavond besteld)

                Net een klein kind (achja, ik ben nog maar 20 dus het mag nog) dat op Sinterklaas wacht

                Comment


                • #9
                  Re: aankoop camera via internet

                  Ja, idd plezant dat gevoel hé, alvast veel plezier ermee

                  Comment

                  Working...
                  X