Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hall of fame archief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hall of fame archief

    wordt het hall of fame archief (onder "Foto's") nog uitgebreid met de vroegere archieven ? Of moeten we die via het forum blijven raadplegen?
    Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

  • #2
    Re: hall of fame archief

    Het is niet de bedoeling om een Hall of Fame te vullen met foto's uit de archieven, enkel de huidige topics worden op weekbasis bekeken.


    Willy
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: hall of fame archief

      Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
      Het is niet de bedoeling om een Hall of Fame te vullen met foto's uit de archieven, enkel de huidige topics worden op weekbasis bekeken.
      Uit de archieven niet, dat lijkt me ook onbegonnen werk, maar er zijn wel al meer bestaande HoF's dan enkel deze , komen de vorige HoF's ook nog in die rubriek "Foto's", dat is de vraag van nightowl ...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: hall of fame archief

        Ha, sorry, verkeerd begrepen

        In feite mogen we enkel de foto's van ná 4 mei 2005 gebruiken. Dit zijn de HoF foto's vanaf week 19.
        Sinds 4 mei zijn de nieuwe voorwaarden rond het posten van foto's van kracht. Zie deze topic.
        Als we deze drukke en helse periode van website en webcontent aanpassing door zijn, kunnen inderdaad nog enkele "weekoverzichten" gepost worden.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: hall of fame archief

          No problemo
          bedankt voor de toelichting
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment

          Working...
          X