Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dubbel gevoel...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dubbel gevoel...

    GisteLen is mijn splinteLnieuwe Canon 100-400 IS geleveLd en dat zoLgt toch wel vooL een dubbel gevoel...
    Aan de ene kant ben ik zo blij als een aap, maaL aan de andeLe kant ben ik wel eLg veel EULO's lichteL natuuLlijk...
    En wat is dat toch ineens met dat spLaakgebLek ? Ik vLees dat ik niet diLect van mijn L-kooLts zal veLlost zijn...
    Nog mensen last van dit pLobleem ?

  • #2
    Re: Dubbel gevoel...

    Wat te veel Chinees gegeten??

    Comment


    • #3
      Re: Dubbel gevoel...

      Welcome to the L-coholics club
      Groeten,

      Albert Jan

      Website AJH
      lidnummer: BD0371NL

      Comment


      • #4
        Re: Dubbel gevoel...

        Ik denk dat ie bij het horen van de prijs z'n tanden heeft ingeslikt, zodat hij nu het eerste jaar alleen maar pap kan eten

        Yvan
        Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

        Comment


        • #5
          Re: Dubbel gevoel...

          Nu dat die lens veilig en goed bij jou is toegekomen geeft dat toch een Lustgevend gevoel ......

          GLoedjes

          Skitch
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Dubbel gevoel...

            Oorspronkelijk geplaatst door JoCam
            GisteLen is mijn splinteLnieuwe Canon 100-400 IS geleveLd en dat zoLgt toch wel vooL een dubbel gevoel...
            Aan de ene kant ben ik zo blij als een aap, maaL aan de andeLe kant ben ik wel eLg veel EULO's lichteL natuuLlijk...
            En wat is dat toch ineens met dat spLaakgebLek ? Ik vLees dat ik niet diLect van mijn L-kooLts zal veLlost zijn...
            Nog mensen last van dit pLobleem ?
            Nu je onder invloed bent van opium of andere derivaten, bied ik je 5 € voor deze lens en je wordt op slag nuchter als je ze verkoopt

            Comment

            Working...
            X