Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oly-e.de

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oly-e.de

    Iedereen kent wel de site van Stefan Hendrickx http://www.oly-e.de
    Nu kan je daar ook camera's en toebehoren kopen via fotomeile.de én je kan betalen bij levering, mits een meerprijs van 40 DM.
    Heeft er iemand ervaring met deze site. Mij lijkt deze werkwijze wel veilig ???

    Marc


    <font size="1" color="darkgray">Edited by - marc on 19 December 2001 23:07:28</font>
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Heb daar 2 weken geleden een E-20P aangekocht, ben deze wel zelf gaan afhalen op een zaterdag voormiddag.
    Naar mijn inziens is dit wel een serieze zaak en mijn volgende aankopen daar laat ik in de toekomst verzenden (met voorruitbetalingà.
    Ik heb wel alles via e-mail gedaan en de E20-P was zo voordeliger geprijst 1967.96 EUR dan op de site.
    Transportkosten betaling bij aflevering 20 EUR en bij voorruitbetaling 3.04 EUR.


    Comment


    • #3
      Dank je voor de snelle reply !
      Dus als ik het goed begrijp kost een E-20 daar 1.967.96 + 20 + 3.04 euro ?
      Ik zou het vooral gebruiken om bv. een converter aan te kopen of een ander toebehoren.
      Btw. ik wist niet dat zij ook een echte winkel hadden; is dat ver bollen ?
      Zou het mogelijk zijn om een korte routebeschrijving door te mailen of op dit forum te plaatsen ?
      Thank you, fun4all !!!

      Marc
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment

      Working...
      X