Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarheen vandaag?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarheen vandaag?

    Ik weet niet of de topic hier op zijn plaats staat, anders mogen de modjes hem altijd verplaatsen hoor!

    De volgende maanden ga ik heel veel vrij tijd hebben en daarvan zou ik gebruik willen maken om er op uit te trekken met mijn digitale camera, alleen weet ik niet goed waar naar toe Heb al gedacht aan de zee en aan Brugge, maar verder ben ik nog niet geraakt

    Alle tips zijn dus welkom, liefst binnen België en bereikbaar met de trein en/of het openbaar vervoer (kan namelijk niet met de auto rijden).


    Bengelke is zelf van Wolfsdonk (Aarschot) MOD T-B
    Last edited by teddy-bear; 21 juni 2005, 12:43.
    http://Tacha.Fotopic.net
    Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

  • #2
    Re: Waarheen vandaag?

    Festivals
    Je moet de Gentse feesten aandoen met je camera en meedoen bij de Fnac!
    Heb je nog kans op een prijs(je)

    Of met vrienden en vriendinnen naar de zee en eens wat fotoshoots doen
    in de duinen! Of in de stations aan de kust

    Brugge is een zeer mooie stad maar ben er de laaste jaren niet meer geraakt
    maar we gaan dit in komende weken toch nog eens naar ginder.Heerlijk met zo'n bootje een rondvaart maken.Dit kan je ook in Gent.
    Er zijn zoveel mogelijkheden teveel om op te noemen

    Comment


    • #3
      Re: Waarheen vandaag?

      wip even naar de Ardennen prachtig daar hoor, kom er net vandaan.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Waarheen vandaag?

        Gewoon inshrijven voor al de SD hier op BD.
        Je leert nog wat bij.
        Je leert nieuwe mensen kennen.
        Je trekt immens veel plaatjes.
        Je komt op plaatsen waar je anders nooit aan zou denken.
        Je kan er soms beestig lekker eten.
        Groeten.
        KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
        http://www.photopat.be

        Comment


        • #5
          Re: Waarheen vandaag?

          @ Bouk: ik heb jouw foto's even bekeken en het is er inderdaad prachtig!

          Op mijn verlanglijstje staan dus: de zee, Brugge en de ardennen

          @ Paepke: geen slecht gedacht, alleen ik ben een heel verlegen meisje Ikke helemaal alleen tussen mensen die ik (nog) niet echt ken
          http://Tacha.Fotopic.net
          Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

          Comment


          • #6
            Re: Waarheen vandaag?

            laat op tijd eens iets weten in 'waarheen vandaag'.

            met wat geluk is er een BD-er die op de gestelde datum ook tijd heeft en dan kan je afspreken!!


            wat er te zien valt, welja ALLES!

            met heel veel moeite,kennis en inspanning kan je van alles een mooie foto maken. veel hangt af van de kadrering (kadering?), invalshoed,belichting etc
            mits wat creativiteit maak je van vanalles een topper (kijk maar naar vicky).
            natuurlijk zijn er plaatsen waar je onmiddelijke mooie/interessante dingen ziet.

            je kan in de directe buurt ook het volgende opzoeken:
            musea
            parken
            speelpleinen
            vijvers
            oude gebouwen, nieuwe gebouwen, orginele architectuur
            vaart,rivier (scheepvaart,bruggen,...)
            meren en vijvers
            natuurgebieden
            snelwegen (auto's, leuke nachtfoto's)
            spoorwegen (treinen, stationsgebouwen)
            luchthaven
            ...
            maar ook: eigen tuin, huis, kamers, ministudio maken en wat 'prularia' in beeld brengen

            mogelijkheden te over. en dat voor ELKE lens, voel je niet beknot omdat je 'geen volledig bereik' hebt!!!!

            have fun!
            foto als spiegel of als venster?

            Comment


            • #7
              Re: Waarheen vandaag?

              Wel, ik heb hier thuis al elk bloempje en beestje honderden malen gefotografeerd, het is zelfs zo erg dat als mijn hond mij ziet afkomen met mijn digitale camera dat hij zich vlug gaat verstoppen, denk dat ik het beestje heb getraumatiseerd Verder ben ik wel op zoek van hier in de buurt eens op verkenning te gaan, enige wat hier te zien is zijn bossen, maar ik denk wel dat het best enkele mooie plaatjes zal opleveren

              Waarom ik het per se verder weg wil zoeken? Ik sukkel met een TFCC-letsel en moet nog enkele keren onder het mes en mag ondertussen niet gaan werken. Zit nu reeds van half maart huis en ben het thuiszitten grondig beu en daarom wil ik het verder weg zoeken Er gewoon ff tussenuit en eens aan iets anders (proberen) te denken
              http://Tacha.Fotopic.net
              Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

              Comment


              • #8
                Re: Waarheen vandaag?

                Bengeltje, al 2x heb ik op het forum een berichtje achter gelaten:
                "Ik ga naar ..., wie wil mee?" en een datum en uur vermelden natuurlijk.
                De eerste keer had ik ongeveer 10 BD-ers mee (berichtje 4 dagen online)
                De tweede keer had ik 2 BD-ers mee (berichtje 1 dag online)

                Als je zo'n berichtje achterlaat en je komt richting Limburg, dan is de kans groot dat ik je kom opzoeken.

                Een dagje dierentuin is ook altijd plezant. Het hoeft niet persé zo'n schitterend weer te zijn.
                Tot binnenkort

                Comment


                • #9
                  Re: Waarheen vandaag?

                  Wat ook altijd leuk kan zijn, als je even zonder inspiratie zit, is zoeken naar vormen van letters in voorwerpen, gebouwen, ...

                  Lightyear heeft hier ooit zijn Oostends alfabet-album voorgesteld en hij had zich op zijn beurt op dit album en dit album geïnspireerd. Daar ben je als je het goed wil doen gegarandeerd uren zoet mee
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waarheen vandaag?

                    Oorspronkelijk geplaatst door lut
                    Als je zo'n berichtje achterlaat en je komt richting Limburg, dan is de kans groot dat ik je kom opzoeken.
                    Daar houd ik je aan Ik weet in Limburg wel niet veel zijn, ik weet alleen de weg in Wolfsdonk en de weg naar het stadion van KV Mechelen Ben een huismusje, maar daar gaat verandering in komen nu ik fotografie heb ontdekt Ik voel het gewoon

                    En ik zal in het vervolg beter naar je 'ik ga naar ...' berichten kijken/zoeken

                    @ Filipo: die letters Das echt wel knap gedaan hé! Zal in Wolfsdonk eens op zoek gaan si
                    http://Tacha.Fotopic.net
                    Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waarheen vandaag?

                      Den deze trekt het Dijleland en het Hageland op een zeer rustig tempo door en leert zo zijn eigen provincie eindelijk wat kennen. In juli ben ik een maand thuis, geef anders maar eens een seintje wanneer je wil meegaan!

                      P.S.: liefst met niet teveel mensen, ben niet echt een groepsmens, vandaar ook dat ik naar geen SD's (durf) ga.
                      Website: http://www.d-eye.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waarheen vandaag?

                        Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce
                        P.S.: liefst met niet teveel mensen, ben niet echt een groepsmens, vandaar ook dat ik naar geen SD's (durf) ga.
                        Dan zijn we met twee! Ik ben ook geen durver Als ik zou afkomen zal ik het alleen zijn, of misschien dat er nog 1 vriendin bij is, maa zeker niet meer hoor!
                        http://Tacha.Fotopic.net
                        Canon eos 400D, 2 kitlensjes, Canon EFS 60mm f/2.8 Macro USM, Canon 1.8/50 EF II & Canon Speedlite 430EX

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waarheen vandaag?

                          Oorspronkelijk geplaatst door James Joyce
                          Den deze trekt het Dijleland en het Hageland op een zeer rustig tempo door en leert zo zijn eigen provincie eindelijk wat kennen. In juli ben ik een maand thuis, geef anders maar eens een seintje wanneer je wil meegaan!

                          P.S.: liefst met niet teveel mensen, ben niet echt een groepsmens, vandaar ook dat ik naar geen SD's (durf) ga.

                          zal ik zeker es meekomen

                          had ge die 80-400vr nie in men polle geduwd dan had ik ze ook nooit gehad


                          ps: ik raak geen 70-200VR, D2X, ... aan.
                          foto als spiegel of als venster?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waarheen vandaag?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bengelke
                            Dan zijn we met twee! Ik ben ook geen durver Als ik zou afkomen zal ik het alleen zijn, of misschien dat er nog 1 vriendin bij is, maa zeker niet meer hoor!
                            we gaan der toch geen dates van make hee
                            foto als spiegel of als venster?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waarheen vandaag?

                              ik krijg ook al zin om mee te komen

                              ik zal dan in parakiet zijn plaats de D2X eens vastnemen, daar begin ik met alle zekerheid niet aan. parakiet daarentegen

                              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                              Comment

                              Working...
                              X