Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woordgebruik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Woordgebruik

    Na het inzenden v.e.foto in het item Beginners heb ik een boodschap gekregen dat het beoordelen v.mijn foto afgesloten wordt wegens hetgebruik van 'fora" en "Crossposten" .
    Kan mij iemand mij v.h. forum deze begrippen eens in fatsoenlijk nederlands uitleggen zo dat ik in de toekomst weet waar ik aan tot ben .

  • #2
    Re: Woordgebruik

    Het sluiten van je topic van mij was foutief , en heb ik inmiddels hersteld Had namelijk over het hoofd gezien dat een collega mod het andere topic had gesloten. Mijn excuses daarvoor.

    Wat betreft je vraag :


    F.A.Q.

    Hier kun je alles vinden wat je zoekt

    Bovendien verplaats ik even dit topic naar "Algemeen"
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

    Comment


    • #3
      Re: Woordgebruik

      lees de sticky's, dat zijn de regeltjes die je vindt aan elk subforum (bvb. beginners). die zijn 'sticky', aangezien ze altijd bovenaan staan.

      je had 'gezondigd' tegen de regels die dus in de sticky's staan. geen crossposting (dus niet in verschillende subfora plaatsen, zoals en in beginners, en in showcase, ...), ...

      deze vraag hoort ook niet in beginners

      edit: hanske was me net voor

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Woordgebruik

        Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
        lees de sticky's, dat zijn de regeltjes die je vindt aan elk subforum (bvb. beginners). die zijn 'sticky', aangezien ze altijd bovenaan staan.

        je had 'gezondigd' tegen de regels die dus in de sticky's staan. geen crossposting (dus niet in verschillende subfora plaatsen, zoals en in beginners, en in showcase, ...), ...

        deze vraag hoort ook niet in beginners

        edit: hanske was me net voor
        Terwijl jij aan het antwoorden was , was ik al bezig het topic te verplaatsen
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Re: Woordgebruik

          Dat hebt ge ermee als er te veel moderators hun werk goed doen...
          Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

          Comment


          • #6
            Re: Woordgebruik

            Oorspronkelijk geplaatst door vicberger
            Dat hebt ge ermee als er te veel moderators hun werk goed doen...
            Precies
            Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
            Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

            Comment

            Working...
            X