Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meer info over de 3de BD-dag ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meer info over de 3de BD-dag ...

    Hallo,

    Nog wat nieuws voor zaterdag - de BD-dag ...
    * We krijgen "de koffer" van De Beukelaere met Nikon en Olympus camera's ...
    * Canon stelt ons de splinternieuwe S45 ter beschikking en een aantal lenzen ...
    De nieuwe G3 en 1Ds zijn echter nog niet beschikbaar in België
    * Sony heeft beloofd de nieuwe F717 ter beschikking te stellen ...
    * Van Sigma hebben we (nog) niets gehoord ...
    * Foto Limburg zorgt voor een aantal verrassingen ...

    Dus, na de shootings zal er nog heel wat materiaal zijn om van te "snoepen"

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Oooh goodie goodie goodie

    Ik ben wel es benieuwd naar de opvolger van onze S30- en S40'tjes

    Dank u sinterklaa.. euh Jaja
    An  a day keeps frustration away!
    http://www.demey-deleus.be

    Comment


    • #3
      Ik moet toch eens een baan zoeken waarbij ik op zaterdag vrij ben.. dan kan ik mee komen genieten van de leuke verassingen en dergelijke! Nu gaat dat helaas nog niet, op zaterdagen althans.
      Ronald
      Canon EOS 300d + BG-E1 Grip + 18-55mm + Soligor 28-80mm + Sigma 70-300mm | Minolta Dynax 404i + Tamron 28-80

      Website's: www.wsvdenieuweschans.com / www.xerantheme.nl.nu / www.radio-xl.nl

      Comment


      • #4
        Wow Jaja... dit wordt een prachtige BD-dag, van professionaliteit gesproken... Chapeau!
        eMJeke
        website

        Comment


        • #5
          Originally posted by jaja
          * Canon stelt ons de splinternieuwe S45 ter beschikking en een aantal lenzen ...
          * Sony heeft beloofd de nieuwe F717 ter beschikking te stellen ...
          Is dat voor iedere aanwezige nen S45 of nen F717? En mogen we kiezen? En moeten Canon en Sony daar echt niks voor in de plaats hebben? Toch wel vriendelijk van die firma's dat ze dat ons zomaar kado doen....
          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

          Comment


          • #6
            <font face="Comic Sans MS">Ik heb het al begrepen, 'k zal maar zorgen dat mijne koffer leeg is om al dat materiaal mee naar huis te nemen. Echt vriendelijk van die mannen ! </font id="Comic Sans MS">
            Joe
            Nikon D90

            Comment


            • #7
              Jaja, is in die koffer ook toevallig een Nikon 5700 die ik op de BD-dag eens kan uitproberen... 'k zou mijn schoonbroer eens wat meer kunnen vertellen (hij denkt eraan dit type te kopen)
              Jempi
              CANON Ixus 800 IS
              BD0978BE

              Comment


              • #8
                Hallo Jempi,

                Natuurlijk, en je mag ook die van mij gebruiken om eens te testen.

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  Zie er echt tof uit, ben ook wel benieuwd om een fotooken te schieten met een staffer toestel dan dat van mij!!!
                  Ik twijfel tussen de Nikon 5700, Olympus E 20 en de Minolta damage 7hi!
                  Nog wel wat toekomst muziek (voor komend voorjaar), maar dromen is altijd leuk hé!! Eerst nog wat ervaring opdoen met mijn Nikon Cp 885...
                  En wat meer is, het weer gaat ook wel meevallen zo te horen, LAAT MAAR KOMEN DIE BD DAG!!!

                  groetjes,
                  Kristien
                  Olympus E500
                  take the time it takes so it takes less time...
                  www.pnh.be

                  Comment


                  • #10
                    Kristien,

                    Gezien het aantal ingeschreven personen is de kans reeël dat zo goed als iedere camera op de markt aanwezig zal zijn op de BD-dag
                    --
                    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

                    Comment


                    • #11
                      Amai dat ziet er goed uit voor de BD dag , als het maar snel zaterdag is en dat de weergoden aan onze kant staan
                      -------------------------------------------
                      Greetz,
                      www.patrickbillen.be
                      Mvg Patrick Billen, alias Tommie
                      www.wondermooi.be
                      www.patrickbillen.be

                      Comment


                      • #12
                        Wow, idd een prachtige dag gaat 't worden... Ik kan bijna niet wachten... Nog drie keer slapen.
                        We gaan ons weer amuseren.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mic
                          Wow, idd een prachtige dag gaat 't worden... Ik kan bijna niet wachten... Nog drie keer slapen.
                          Ik wist niet dat Limburg zover van de rest van België lag, dat het tijdsverschil meer dan een dag bedroeg....Wij, niet Limburgers, moeten nog 4 keer slapen
                          I swear Your Honor, I have no idea where that knife came from....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by jee-esteke
                            Originally posted by mic
                            Wow, idd een prachtige dag gaat 't worden... Ik kan bijna niet wachten... Nog drie keer slapen.
                            Ik wist niet dat Limburg zover van de rest van België lag, dat het tijdsverschil meer dan een dag bedroeg....Wij, niet Limburgers, moeten nog 4 keer slapen
                            Tja, ik woon in Genk en dat is vlak bij Hasselt he... dus dat scheelt me één dag reis...
                            Nee, deze nacht tel ik er uiteraard niet meer bij... Anders wordt het me teveel...

                            Comment


                            • #15
                              Te gek van die koffer met toestellen. Hopelijk valt er voor Jos, die zijn toestel nog niet binnen heeft, dan toch nog wat te fotograferen. Zou echt te gek zijn en zo niet dan delen we mijn toestel he...
                              Hannie

                              Comment

                              Working...
                              X