Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beeldscherm !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beeldscherm !!

    Ok zoals uit vorige posts bleek .... ik ben toe aan een nieuw beeldscherm !
    nu kan ik via ons forum dit beeldscherm kopen voor 90€
    kent er iemand dit scherm en is dit de moeite waard??

    mss rare vraag maar als er iets is waar ik NIETS van af weet dan , je kan het al raden, dan zijn het beldschermen

    mvg

  • #2
    Re: Beeldscherm !!

    Oorspronkelijk geplaatst door Rogé
    Ok zoals uit vorige posts bleek .... ik ben toe aan een nieuw beeldscherm !
    nu kan ik via ons forum dit beeldscherm kopen voor 90€
    kent er iemand dit scherm en is dit de moeite waard??

    mss rare vraag maar als er iets is waar ik NIETS van af weet dan , je kan het al raden, dan zijn het beldschermen

    mvg
    Wij hebben die op school staan, maar dan de versie van Dell. Dit zijn de beste monitors op onze school. Ze zijn zeker niet slecht maar ook geen top kwaliteit !
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

    Comment


    • #3
      Re: Beeldscherm !!

      Ik werk met een Iiyama scherm tot voor kort een Vision Master 454 Pro dat was een 19 inch en heeft drie jaar tot volle tevredenheid gewerkt en werkt nu nog. Door de aankoop van een nieuw systeem is er nu een Iiyama Vision Master 514 Pro en dat werkt ook perfect. De schermen zijn gekalibreerd met de Optical software en de Colorvision Spyder van Pantone.
      De 19 inch werkte op een resolutie van 1280 x 960 en het nieuwe scherm op een resolutie van 1600 x 1200 .

      MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Beeldscherm !!

        Oorspronkelijk geplaatst door Rogé
        Ok zoals uit vorige posts bleek .... ik ben toe aan een nieuw beeldscherm !
        nu kan ik via ons forum dit beeldscherm kopen voor 90€
        kent er iemand dit scherm en is dit de moeite waard??

        mss rare vraag maar als er iets is waar ik NIETS van af weet dan , je kan het al raden, dan zijn het beldschermen

        mvg
        Als dit een volledig nieuw en ongebruikt scherm is, dan zou niet lang
        aarzelen
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Beeldscherm !!

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus
          Als dit een volledig nieuw en ongebruikt scherm is, dan zou niet lang
          aarzelen

          nee dat is het niet, het is 2de hands maar in perfecte staat (aldus de beschrijving) ...

          Comment


          • #6
            Re: Beeldscherm !!

            Oorspronkelijk geplaatst door Rogé
            nee dat is het niet, het is 2de hands maar in perfecte staat (aldus de beschrijving) ...
            En hoe oud is dat scherm?

            Kan nog goed zijn voor gewone bezigheden maar voor fotobewerking
            zou ik passen
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Beeldscherm !!

              Jep mijn scherm was 3 jaar oud, en de kleuren waren veel te donker. En met donker bedoel ik echt zeer donker. , gelukkig heb ik nu een hele goeie ...
              Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
              Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

              Comment


              • #8
                Re: Beeldscherm !!

                Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
                Jep mijn scherm was 3 jaar oud, en de kleuren waren veel te donker. En met donker bedoel ik echt zeer donker. , gelukkig heb ik nu een hele goeie ...
                mzt da probleem zit ik dus momenteel ook, ik los dit tijdelijk op met adobe gamma, maar het tis toch niet al dat ...

                maar back on topic ik vind 90€ nogal veel voor een beeldscherm ... jullie blijkbaar dus niet??

                Comment


                • #9
                  Re: Beeldscherm !!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rogé
                  maar back on topic ik vind 90€ nogal veel voor een beeldscherm ... jullie blijkbaar dus niet??

                  90 € nogal veel voor een scherm ???????? Een scherm is een van de belangrijkste onderdelen van uw pc. Je zit er ganse dagen op te kijken, je kunt met een slecht scherm je ogen kapot maken....... 90 € is een belachelijk lage prijs voor een beeldscherm, alle volgens mij kun je voor 90 € ook niks hebben.... Maja, het zijn ook jouw ogen, dus daar ga ik niet over discutieren.... Btw een scherm gaat ook langer mee dan een pc, hier kun je gerust in investeren (en investeren bedoel ik niet een goedkoop scherm van 300-400 euro ) (zelfs crt)
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beeldscherm !!

                    Oorspronkelijk geplaatst door jdm
                    90 € nogal veel voor een scherm ???????? Een scherm is een van de belangrijkste onderdelen van uw pc. Je zit er ganse dagen op te kijken, je kunt met een slecht scherm je ogen kapot maken....... 90 € is een belachelijk lage prijs voor een beeldscherm, alle volgens mij kun je voor 90 € ook niks hebben.... Maja, het zijn ook jouw ogen, dus daar ga ik niet over discutieren.... Btw een scherm gaat ook langer mee dan een pc, hier kun je gerust in investeren (en investeren bedoel ik niet een goedkoop scherm van 300-400 euro ) (zelfs crt)
                    Sinds ik deze Aldi-PC gebruik, en dat is bijna 3 jaar, hangt hier al de derde monitor aan. Een dure Sony Trinitron CRT gaf het al op na anderhalf jaar (geen garantie, en de reparatie zou volgens iedereen te duur uitvallen), en een Fujitsu Siemens TFT deed zijn licht al uit na een half jaar . Daarvoor heb ik een andere (gerepareerde) gekregen, maar die viel zo tegen dat ik weer een nieuwe gekocht heb (het contrast van die monitor is niet goed te krijgen). Een HP TFT staat er hier nu, met 3 jaar garantie. En hopelijk heb ik die garantie nu eens niet nodig .

                    Die Aldi-PC blijft het voorlopig nog perfect doen , ik heb er alleen een harde schijf bij ingezet.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beeldscherm !!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit
                      Sinds ik deze Aldi-PC gebruik, en dat is bijna 3 jaar, hangt hier al de derde monitor aan. Een dure Sony Trinitron CRT gaf het al op na anderhalf jaar (geen garantie, en de reparatie zou volgens iedereen te duur uitvallen), en een Fujitsu Siemens TFT deed zijn licht al uit na een half jaar . Daarvoor heb ik een andere (gerepareerde) gekregen, maar die viel zo tegen dat ik weer een nieuwe gekocht heb (het contrast van die monitor is niet goed te krijgen). Een HP TFT staat er hier nu, met 3 jaar garantie. En hopelijk heb ik die garantie nu eens niet nodig .

                      Die Aldi-PC blijft het voorlopig nog perfect doen , ik heb er alleen een harde schijf bij ingezet.
                      'k doe gemiddeld 3 pc's met 1 scherm ...... 'k heb ne sony (17) trinitron ver 8- 9 jaar in running gehad (stond wel al op een 2e pc).... en is spijtig genoeg uit de koffer gevallen tijdens een verhuis.... mijn eerste ibm scherm 12" vga kleuren (bouwjaar 88), werkt nog altijd (is wel reeds eeuwen uit actieve dienst, maar werkt nog).... Mijn eerste 17" tft, een neovo heb ik nog niks van problemen mee gehad, is ook al van 2002.... Alle, 'k heb eigenlijk nog geen enkel moeten vervangen, omdat het stuk was...... (tot nu toe..... )


                      Maar soit, het gaat er hier om...... topic starter vindt een scherm van 90 euro (2e hands) duur...... Ge gaat tegenwoordig voor 90 euro nog niet met 2 op restaurant een menu gaan eten..... en dat ben je de dag erna al kwijt
                      90 euro voor een 19 " scherm kleur.....waar is de tijd gebleven dat we nog 50.000 fr voor een monochroom scherm van 12" betaalden....... Ja sorry 'k heb er mijn bedenkingen bij
                      Last edited by jdm; 19 juni 2005, 00:46.
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment

                      Working...
                      X