Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opnieuw een website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opnieuw een website

    Ik ben ondertussen opnieuw begonnen met stilletjesaan opnieuw een website te bouwen.

    Ik ben nog niet ver maar had graag al effe jullie gedacht gehad.

    Het is maar enkel een soort van hompage waar ik nog een menu op moet integreren. Niet op de foto's letten ik heb mijn keuze nog niet gemaakt. En de manier waarop ik dit doe kan ik deze snel veranderen wat ook de bedoeling is.

    De website

  • #2
    Re: Opnieuw een website

    mooi hoor...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Opnieuw een website

      naar mijn mening is dit reeds een mooie start, van wat een prachtige website kan en zal worden

      Comment


      • #4
        Re: Opnieuw een website

        Over het technische kan ik mij niet over uitspreken, als bezoeker wel.

        - Het duurde erg lang voor er 'iets' gebeurde, zonder verwittiging is de bezoeker reeds lang weg.

        - Ik kies zelf graag wat ik wens te zien, bij een slide-show ben ik zo weg, want ik weet niet wat er gaat komen en hoelang dit zal duren.

        - Toch graag meer 'overzicht', ik weet dat ie niet af is, maar nu is er maar weinig te (be)oordelen.

        Comment


        • #5
          Re: Opnieuw een website

          Ben het met teddy bear eens,maar wat ik het grootste nadeel vind ,dat is als ik een foto langer wil bekijken dan gaat dat niet meer ,voor mij mogen ze die slide show weg laten op een fotosite,dit zijn mijn gedachten er over,verder ziet de homepage er mooi strak uit

          Groetjes NoName
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Re: Opnieuw een website

            Sluit me aan bij vorige cmntr. Denk ook dat te foto's nr kleiner formaat (MB)moeten, dat daar de oorzaak zit dat alles te traag loopt. 256bit kleuren?
            Indien JPG, meer compressie? 75 dpi...
            DVC

            Comment


            • #7
              Re: Opnieuw een website

              heb geklikt... eerste 5 sec gebeurt er niets: kadertje toe.

              ik vermoed dat je allerbeste foto's hier vroeg of laat toch op het forum belanden.
              foto als spiegel of als venster?

              Comment


              • #8
                Re: Opnieuw een website

                Is allemaal niet helemaal duidelijk denk ik.

                Die slideshow gaat enkel dienen om op de homepagina te staan met daarnaast een menu. De foto's gaan in gallerijen staan zoals op pbase ong. Ik zal dat volgende week wel eens tonen.

                Maar hij blijkt veel te traag te weken ook nog. Waarschijnlijk effectief een kleiner formaat nodig met wat meer compressie. Alhoewel het denk ik hier ook wel eens aan de hosting zou kunnen liggen. Eenmaal de website af gaat hij sowieso van host veranderen.

                Bedankt voor alle info en alle commentaar is welkom laat dus nog maar komen.

                Comment


                • #9
                  Re: Opnieuw een website

                  Hoi Kevlar :

                  Goede beeldcompositie, kadrering en kleuren van je openingspagina maar (hier komen ze) :

                  - bepaal of je voor 1024 of 800 resolutie wil gaan : mijn 1024 scherm is te klein om alles te bevatten : scrollen is namelijk niet mooi in een foto, of hij moet heel groot zijn.

                  - Je maakt gebruik van een js script ; hier is het niet mogelijk een loader toe te voegen, dus zou ik de foto's aanpassen. Een scherm geeft max 72dpi weer, dus dat scheelt een hele hoop kb. Daarnaast zou ik de jpg's saven tegen 85%. Je moet hier mee spelen, soms kan je gaan tot zelfs 70% van de originele foto ZONDER dat je het ziet op het scherm. Hierdoor zal je merken dat je pagina bijna onmiddellijk zal laden. Zoals al aangehaald : een pagina die meer dan 3 seconden leeg blijft zonder bijkomende actie is er aan voor al de moeite.

                  Maar je bent op de goede weg : indien hulp nodig, geen probleem, laat maar komen

                  M
                  Canon 40D + 17-55 2.8 + 70-200 4.0 IS L
                  mountainbiken in nepal

                  Comment

                  Working...
                  X