Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tw

    't Is volgende week T/W en ik vraag mij af wat de limiet is voor fototoestellen. ik heb al festivals meegemaakt waar je zelfs geen wegwerpkodakskes mocht binnenbrengen, maar dan zie ik weer op andere festivals links en rechts dslr's opduiken (zonder persbadge). En met die foto-gsm's van tegenwoordig...

    Als ik het goed heb, is "professioneel fotomateriaal" verboden. Wat houdt dat in? Kan ik met een 350d / sigma18-200 binnen?

  • #2
    Re: tw

    een compact meenemen is al zeker geen probleem. Ik ga ook een dag en heb er ook aan zitten denken om de mijne mee te nemen ( D70 met 2.0 converter en mijn 80-200) . Ik ga het hier ook in het oog houden voor verdere reacties.

    Comment


    • #3
      Re: tw

      't zou mij toch verwonderen zenne
      want ze checken da bij de ingang
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: tw

        Ik heb een keertje hun site bezocht.

        Mag wel: Eenvoudige fototoestellen (analoog, digitaal, gsm)
        Mag niet: (Semi-)Professioneel audiovisueel materiaal (audio, video, foto)


        Wat is nu de grens?
        Een dslr zoals een d350 zal wel semiprofessioneel zijn zeker

        Spijtig, want 't was niet echt de bedoeling om podiumfoto's te nemen, volgens mij zijn er veel interessantere dingen te fotograferen naast het podium.

        Kun je daar als amateur een vergunning voor krijgen?

        Comment

        Working...
        X