Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geiten zoeken toenadering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geiten zoeken toenadering





    Last edited by andrez; 14 juni 2005, 18:26.

  • #2
    Re: Gieten zoeken toenadering

    zalig die derde foto.
    ik sta er telkens verstomd van als ik zo'n beest zie hoe dom die er eigenlijk wel uitziet (mss zij ook over mij maar dat doet er niet toe )

    ps: in je titel staat gIEten, ipv gEIten

    goeje foto's

    Koen
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

    FZ50

    Comment


    • #3
      Re: Geiten zoeken toenadering

      Dank je voor de verbetering. Een lichte vorm dyslexie of gewoon een typefout.

      En eh, wat de dommige uitstraling van de geit betreft.....hoezo?!



      Eigenlijk viel me gister vooral het ontwapenende en lieve van dit dier op. De onschuld zelve. Dat terwijl ze onderdeel zijn geworden van het heftige integratie vraagstuk in Nederland! (Geiten.....)

      Comment


      • #4
        Re: Geiten zoeken toenadering

        leuke foto's van die geitjes ,maar toch wel te blauw (met auto-colors maak je al heel wat goed)

        Comment


        • #5
          Re: Geiten zoeken toenadering

          Laat het maar zo, de foto's moeten teveel verkleind worden na die bewerking, maar het wordt er inderdaad natuurgetrouwer door. Weer eens wat verder werken met die kleurinstelling.

          Comment


          • #6
            Re: Geiten zoeken toenadering

            Oorspronkelijk geplaatst door dolly
            leuke foto's van die geitjes ,maar toch wel te blauw (met auto-colors maak je al heel wat goed)
            Ik heb nog altijd PS 6 en de Nederlandstalige versie, maar ik neem aan dat je kleurbalans bedoelt?

            Comment


            • #7
              Re: Geiten zoeken toenadering

              Oorspronkelijk geplaatst door andrez
              Ik heb nog altijd PS 6 en de Nederlandstalige versie, maar ik neem aan dat je kleurbalans bedoelt?
              Beste Andrez ik heb de middelste foto voor jou eens gemaakt met de middelen ,die ik denk ,jij ook kan toepassen, gemaakt nml:eerst de niveau's juist zetten en daarna in de kleurbalans gestoken (cyaan-rood:+40)(magenta-groen:0)en (geel-blauw-40) . Ziehier het rezultaat,indien je dit niet wil verwijder ik hem wel.Hopelijk heb je hier iets aan Ik zeg niet dat deze nu perfect is maar naar mijn gevoel toch al wat beter groetjes Dolly

              Comment


              • #8
                Re: Geiten zoeken toenadering

                Is best. Kwam op een soortgelijk resultaat uit, met foto 3, maar die werd daarna te zwaar voor plaatsing in dit formaat. Wel de moeite waard, want met name die foto vind ik voor het overige geslaagd. Werk doorgaans niet al teveel met kleurbalans, maar in dit geval was het eigenlijk toch wel nodig. Dank, voor de meewerking!

                Comment

                Working...
                X