Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SB600 en De Beukelaer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SB600 en De Beukelaer

    Ik heb bij Corne een SB600 gekocht en er was enkel een Engelstalige handleiding bij. Geen probleem dacht ik, zal die wel krijgen bij De Beukelaer.
    Nu, ik stuur die mannen een mail met een vriendelijk verzoek om een Nederlandstalige handleiding te verkrijgen, maar die reageren noch beantwoorden mijn mail.
    Heeft daar nog iemand ervaring mee? De Beukelaer is volgens mij toch gekend als een vriendelijke firma?
    Groetjes DD
    Fronstages

  • #2
    Re: SB600 en De Beukelaer

    Ik heb net even op de website van Nikon voor België en Nederland gekeken en ik heb daar alleen een Engelstalige handleiding aangetroffen. Misschien bestaat er wel geen Nederlandse versie...

    Groeten, Miriam

    Comment


    • #3
      Re: SB600 en De Beukelaer

      Er bestaat zeker en vast een nederlandstalige handleiding van de SB600.
      Je kan ze " KOPEN " bij De Beukelaer, heb ik ook gedaan en koste me toen 15€
      Misschien moet je even je vraag in je mail een beetje anders formuleren.
      Persoonlijk heb ik met de firma De Beukelear alleen zeer positieve ervaringen.
      Je wordt er steeds vriendelijk en correct geholpen, maar nogmaals ik spreek enkel uit eigen ervaring. Succes nog met je zoektocht.
      Eric Van Aerschot BD0730BE

      Comment


      • #4
        Re: SB600 en De Beukelaer

        @EVA: ik weet wel dat ik ze kan kopen, het is niet de bedoeling dat ik ze gratis krijg. Maar ze moeten eerst wel antwoorden of die bij hun te verkrijgen is.
        Groetjes DD
        Fronstages

        Comment


        • #5
          Re: SB600 en De Beukelaer

          Het gebeurt al wel eens dat ze een mailtje over het hoofd zien.

          Toen ik de handleiding zocht voor de F4s heb ik ook eerst een tijdje (weekje)niets gehoord van ze. Tot ik opnieuw een mailtje stuurde met verwijzing naar mijn vorige, nog steeds onbeantwoorde mail. Binnen de kortste keren kreeg ik antwoord met de vraag mijn adres op te geven zodat ze de handleiding, die ze wel niet meer op papier hadden, op cd konden branden en me opsturen. 2 dagen laten zat effectief de CD in de bus, gratis.

          Ze zijn inderdaad wel heel erg vriendelijk en misschien krijgt de drukte af en toe eens de bovenhand waardoor er soms wat langer overgaat voor ze reageren ?
          En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

          Comment


          • #6
            Re: SB600 en De Beukelaer

            en content van je F4s ?
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #7
              Re: SB600 en De Beukelaer

              Was wel even aanpassen om hem in mijn "kleine pollekes" te houden
              De paar tests die ik er al mee gedaan heb leken wel te vlotten.
              Vanaf september gaat hij echter op volle toeren gebruikt worden en ik heb er goede moed op
              Maar de testrolletjes die er uitkwamen maakten me inderdaad wel blij. Naarmate ik het toestel meer en meer onder de knie zal krijgen zal meer en meer blijken dat ik met deze mijn 1ste en misschien ook wel mijn laatste analoge camera heb aangeschaft
              De leraar waar ik les ga van hebben was alleszins wel in de wolken met mijn keuze
              En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

              Comment

              Working...
              X