Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lekker weer voor de kinderboerderij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lekker weer voor de kinderboerderij

    Twee foto's van de kinderboerderij vandaag.

    De eerste is van de stoere kalkoen die daar rond loopt. Die loopt steeds de kinderen op stang te jagen! Na wat sluip en kruip werk kon ik gelukkig dichtbij genoeg komen voor een mooie foto.


    De tweede is van een shetje wat er rond loopt. Ik wilde proberen om er een zielig beestje van te maken door een foto door het hekwerk heen te nemen. Heb de foto achteraf zwart-wit gemaakt en nog ietsje softer gemaakt voor een groter effect. ( In werkelijkheid is het een heel vrolijk beestje)

  • #2
    Re: Lekker weer voor de kinderboerderij

    Goed bezig, me dunkt.
    De kalkoen had ik mss nog iets meer gekanteld zodat ie echt diagonaal zat. Overigens een mooi beeld.

    En het paard(je) .... heeft echt wel iets zieligs met dat trieste oog zo achter die afsluiting. (mss mocht het rechts iets meer gecropped zijn ??)
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: Lekker weer voor de kinderboerderij

      Bedankt voor je reactie!

      Over de foto van het paardje heb ik ook zitten twijfelen qua croppen, maar als je dat stuk eraf cropt, is het niet meer duidelijk genoeg dat er een hekwerk voorzit, waardoor de foto in mijn ogen gelijk een stuk minder waarde krijgt..

      Comment


      • #4
        Re: Lekker weer voor de kinderboerderij

        Oorspronkelijk geplaatst door Marlies
        Over de foto van het paardje heb ik ook zitten twijfelen qua croppen, maar als je dat stuk eraf cropt, is het niet meer duidelijk genoeg dat er een hekwerk voorzit, waardoor de foto in mijn ogen gelijk een stuk minder waarde krijgt..
        zo dacht ik er ook over, mooie foto die 2de
        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
        www.koendd.be

        FZ50

        Comment


        • #5
          Re: Lekker weer voor de kinderboerderij

          Bedankt

          Comment


          • #6
            Re: Lekker weer voor de kinderboerderij

            Het is jouw foto Marlies, lees de opmerkingen, maar .... doe je goesting! (een mooi nederlands woord is dat!)
            "Just do it !"

            http://jr52.be/index.html

            Comment

            Working...
            X